Yema’s nieuwe limited editions

Jammer dat het budget niet toereikend is op het moment!

1 like

Ik zag ze al voorbij komen inderdaad… Loop al tijden rond enkele Yemas te draaien maar ik vind de afwerking een beetje… Met de Franse slag gedaan zeg maar.

Voor +1k-ish zou ik eerder Oris, Damasko of Squale overwegen.

Wat niet weg neemt dat deze erg gaaf is. Maar er is iets met Yema wat me nooit de knoop laat doorhakken.

4 likes

de 39mm heeft 19mm lugs…

ondanks dat, heeft toch wel wat…

Ik vind wat Zulu vindt :hugs:

2 likes

slecht afgewerkt? dan ben ik klaar…

Ik vind 't vrij frappant dat een luchtmacht, duikers gebruikt :sweat_smile:

3 likes

Dat maakt wel duidelijk dat het gewoon een reclamestunt is ben ik bang. Doet een beetje afbreuk aan het geheel :thinking:

2 likes

Nou… Je hebt slecht en je hebt slecht. De brushing is des Seiko met een slijptol gedaan. De endlinks sluiten meh op de kast aan. Al met al lekker tool en machinaal gemaakt, maar voor dergelijke bedragen kun je veel meer waar voor je zuurverdiende centjes krijgen.

En dan stunten ze met enige regelmaat flink met de prijzen, krijg je standaard 10% korting en zijn verdomme nog Frans ook.

Ze doen wel aan fijne marketing, maken draagbare en gave horloges en zijn ze in de uitverkoop nog erg betaalbaar ook.

1 like

dat is een duidelijk antwoord! en zeer begrijpelijk… dan wachten we wel even af…

Ja, jammer van die rare combi. Zónder dat: de stalen!!

1 like

Ik moet zeggen; ben van beide gecharmeerd. Zou ze zeker aan mijn collectie willen toevoegen. Maar alleen als het budget er ver overheen zit als extraatje. Stalen prefereer ik.

Ja… Gave dingen, hoor!

Gaaf!

Yes indeed, deze is gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb daadwerkelijk de Superman gehad en ik moet zeggen dat er met de afwerking niet veel mis was, het enige wat een beetje “fragiel” was uitgevoerd is dat bezel lockplaatje maar verder echt een heel erg leuk horloge.

3 likes

Helaas vind ze niet echt mooi.
Mist toch wel iets.
Zijn voor mij geen echte duikers of zo.

Hier exact hetzelfde.:+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Waarom niet? Het zijn juist echte duikers en geen fliegers.

Dat bedoel ik een Duikboot is geen Vliegtuig!
En een Vliegtuig is geen Duikboot!
Dat gevoel heb ik er een beetje bij Sorry