Yema heeft onlangs een nieuw horloge uitgebracht: de Urban Traveller met honeycombe wijzerplaat. Beschikbaar in de kleuren blauw, wit en zalm. De laatste kleur heeft mijn aandacht, mooi horloge voor de zomer
De specs heb ik toegevoegd bij de foto’s. Wat opvalt is de lug tot lug maat wat 43mm is. Dit maakt het m.i. erg draagbaar.
Zo even dit topic wat leven inblazen, eerst braaf gezocht i.p.v. gelijk wat nieuws aanmaken.
Ik was aan het rond neuzen naar horloges met geïntegreerde bracelets (ik vind de nautilus echt al jaren een prachtig horloge, maar net buiten bereik, ook maar net hè)
Maar ben niet direct overtuigd of ik een geïntrigeerde band wat voor mij is en aangezien die IWC (naast moeilijk leverbaar) 12k is net iets te pittig om hier mee aan de slag te gaan.
en toen kwam ik de Yema Urban Traveller tegen, vond het een tof en betaalbaar ding! Maar kwam er verrassend weinig van tegen op het forum. Vooral de witte was ik van gecharmeerd.
Natuurlijk heb je ook de alom geprezen PRX maar vindt deze leuker/unieker.
Als ik het goed zie is deze pas vanaf september leverbaar? Of is deze al langer op de markt? Zijn er mensen op het forum die er een hebben (waarschijnlijk dan vorige model dan?)