Your girl needs help

Ach, ik ga veel om met een groep midden-twintigers, en ik heb er nog nooit een horen roepen woonachtig te zijn. :slight_smile:

Ik praat geen poep, G, en ik zie ze moker-veel.

3 likes

Woonachtig is gewoon ABN,dat jij straattaal gewe…laet maer :yum:
Welcome girl!!

2 likes

Koop een SARB035 en hang er een vrolijk bandje aan. Heerlijk vrouwelijk :nail_care:

10 likes

Woonachtig zijn te is ABN. Woonachtig zijn in is een grove belediging voor ABN. :slight_smile: Maar goed, het is off topic. Excuses. @Watch2Morrow was net lekker bezig met z’n SARBje.

3 likes

Welkom Joy! Kijk uit naar je bijdragen hier op t forum. Foto’s doen het áltijd goed!
Enne, mannen: gelukkig weer eens een vrouw hier. Zuinig op zijn! :+1:

2 likes

Ze is dan ook Belgisch.:rofl:

5 likes

image

Op zo’n oproep moet je wel reageren; met een Meistersinger Neo heb je een bijzonder horloge dat veel door dames wordt gedragen die (ook) iets met horloges hebben. Door de 36mm voor de vrouwelijke pols zeer geschikt. Mooi bol glas en een beetje eigenwijs door de enkele wijzer. Is trouwens ook in een voordeliger Quartz uitvoering verkrijgbaar en aanzienlijk goedkoper.

2 likes

Sinds de stunt van Jaap, zijn sommigen nogal wantrouwend naar nieuwe vrouwelijke hf leden. Ik ben even vergeten onder welke naam dat ookal weer was.

Edit: ingedepinge

7 likes

Ja, ja en nog eens ja. Dat grandioze ontwerp heeft het vermogen om van een man een heer te maken én van een vrouw een dame. Maar voor een dame liefst wel een microtor, omdat die kast slanker is.

2 likes

Heb nog nooit een bumper gezien zelf…

Maar microtor is altijd +1.

1 like

Welkom hier en heel veel plezier.
Idee voor een stoer horloge is de Citizen Promaster EP6051-14L, een mooie en toch stoere duikhorloge
Mijn vriendin draagt deze met veel plezier.

1 like

… is Vlaamse schrijftaal voor alle leeftijden. Als ex-Vlaamse gebruik ik het woord zelf niet graag. Ik vind het in dezelfde categorie vallen als “werkzaam”, en niet mooi klinken. Maar da’s een kwestie van aanvoelen.

4 likes

Zo slecht dat-ie bijna goed wordt. Maar helaas toch net niet, nog. :smirk:

4 likes

Ook qua complexiteit en onderhoudskosten. :wink:

2 likes

Pfff

3 likes

Heb je een bepaald budget in gedachte?

2 likes

Als ik aan een vrouw tussen 26-36 denk dan denk ik:

Rolex, 36mm, witgoud-staal,jubilee band,zwarte dial.

Ja

Zonder twijfel. Alleen weet ik je budget niet, dus dat maakt het lastig.

Deze zonder steentjes:

En als je gek wil doen en je houd er van, dan is dit ook mooi rond een vrouwen pols:

3 likes

Ik vind 36 te groot voor een vrouw.

Maar ik heb zelf recent voor mijn vriendin een aquaracer van 3 jaar oud overgenomen. Voor weinig.

Tag Heuer dames modellen donderen echt hard in prijs. Tweedehands dames horloges is een lastige markt om te verkopen.

3 likes

Van harte welkom om deze geweldige bron van inspiratie!

Er zijn wat mij betreft genoeg mooie horloges voor dames.
Zoals al veel genoemd, is een budget wel nuttige informatie om een richting te bepalen.

Ik zou zeggen, kijk eens bij Seiko en Tissot. Die hebben bijvoorbeeld wel veel leuke modellen voor een acceptabele prijs (tussen €300 en €500). Ook leuk voor goede prijzen, Swiss Military.

Veel succes bij de zoektocht!

Edit: enkele voorbeelden van de collectie van mijn partner:

2 likes

De Date is zo geweldig dat hij iedereen goed staat. :sunglasses:

3 likes