You've never seen a Rolex defect like this

Ah verrek, dan had ik het nog wel redelijk snel door. Was in de veronderstelling dat ik minuten over die 9 heen had gekeken.

Tsja, waar gehakt wordt vallen spaanders. Maar een collectors item is het zeker.

Ik geloof er niets van …
Dat deze wijzerplaat meerdere controle’s doorkomt met een zo in het oog springende flater is bij Rolex en alle andere premiummerken gewoon onmogelijk.
Daarentegen is het niet zo moeilijk om dit zelf te (laten) doen en zodoende via de multimedia kanalen in de spotlight te staan.

1 like

Als dit echt waar is, dan is het wel bijzonder dat dit kon gebeuren :slight_smile:, maar man wat een slaapverwekkende spreker en tergend lange inleiding…

Goud waard! Niet meer wegdoen :ok_hand::ok_hand:

Ik betwijfel het eerlijk gezegd, want hoe weet je dat dit uit de fabriek zo was? Een horlogemaker kan ook 2 van die dingen openschroeven en de 3 en 6 omwisselen.

3 likes

GVD! Ik had het echt niet gezien.

1 like

Er is ook een air king met 2 x een 3!

Het zal toch niet!

:beers:

3 likes

:joy:

1 like

dit is wel een punt. Als dit horloge enorm in waarde stijgt t.o.v. de ‘normale’ Air-King, dan wordt het heel verleidelijk om van twee gewone Air-Kings twee misprints te maken. Een beetje wat er met de 16550 Cream Dials is gebeurd (een groot deel van de aangeboden Cream Dials is helemaal geen echte Cream Dial, maar is vergeeld middels een trucage-proces).

Misschien is met een loep of microscoop te bepalen of het er ook fabriek-af een 9 is geplaatst op de 3-positie.

Geweldig. Hoe is het mogelijk

Drie keer een 6… -> >>> 9 6 9

oh oh…

1 like

Ik heb een misdruk van een LP: Outlandos d’Amour van The Police. Ooit bood iemand 10 euro. Dat was het. Ik dacht dat ik al een Omega kon bestellen.

3 likes