Zal ik het dan maar doen?

Dat dat ding nog drijft…

2 likes

Hahahhahahahahahaha :rofl:

Leuk topic! :beers:

1 like

Maar heb je dan wel een horloge om?

Ik vraag dit voor een vriend…

Soms wel ja, en dan om de verkeerde pols voor dat extra extra :drooling_face:

1 like

Hmm. Nog nooit gedaan.
Vanavond eens proberen. Horloge erbij aan te raden?

Edit; Aa andere pols

2 likes

Ha grijze wollen sokken met een Squale erom heen, tijdens mijn eerste studie werd er vaak gezegd grijze wollen figuur, later was ik weer een vvd bal. Geen van beide klopte, gewoon lekkere warme sokken en je kan de tijd er ook nog eens op zien. Blijft een top horloge die Squale :smile: O ja, en ik heb ze beide ook, grijze wollen sokken (lekker warm) en een Squale :wink:

Leuke foto, je zou bijna denken aan een enkel band :wink:, wat voor horloge is het die je daar om je enkel hebt?

2 likes

Oeh, klinkt spannend… ik geef het door aan die ‘vriend’.

Ik denk dat ik er ook een zonnebril bij doe :sunglasses:… uuuuuh, die vriend dan he

1 like

Tis inderdaad een enkel band, maar niet mijn enkel :lying_face:

1 like

Lol, toch wel erg handig dan zo’n enkelband. Tenminste als je er ook de tijd op kan zien :wink:

Nope, nope, je hebt 100% gelijk.

Waarbij, twee frikandellen speciaal met een homp brood is mij ook al best.

1 like

Teennagels zijn er niet zo fris uit, Seiko wel :laughing:

2 likes

Dat kan niet, het is enkel een band.

1 like

Wel flauw hoor, zit als een horloge, lijkt op een horloge voelt als een horloge en dan kan je er niet eens de tijd op zien. Tja zal wel een bezuiniging zijn :rofl: :rofl:

Meestal een Fitbit op rechts omdat links al bezet is. Lokt vaak wel de reactie: “Waarom draag je twee horloges?” uit. Ga dat maar eens goed uitleggen…

Die gele teennagel zal me achtervolgen in m’n nachtmerries.

2 likes

Eindelijk een topic waaraan ik kan relateren! Ik ben linkshandig en draag daarom mijn horloge altijd aan de rechterkant. Begin dit jaar brak ik mijn rechter arm en kon daarom mijn horloge niet meer om doen. Sindsdien draag ik de ene dag het horloge links en de andere dag rechts, puur omdat het kan :slight_smile: Toch vind ik rechts nog steeds beter. Geen kroon die in je hand steekt…

3 likes

Ik ben dol op geitenwollen sokken. Ik ben ook echt een geitenwollensokkentype. Maar meestal doe ik er geen horloge om.

1 like

Ik ben ook linkshandig. Ik heb mijn horloges lang om de linkerpols gedragen, tot ik besefte dat dat niet handig is met schrijven. Daarna draag ik ze rechts: en inderdaad, de kroon zit niet in de weg. Bovendien kun je met je linkerhand gerust timmeren, slaan enzovoort zonder he horloge te beschadigen.

2 likes

Ter aanvulling op jouw antwoord. Frikadel heeft aardappel als 1 van de ingrediënten. :sunglasses:

2 likes

Ik ook! Echter ben ik een links drager. Rechts dragen, daar kan ik niet aan wennen. Ik werk dan wel weer veel met een muis.

Ik moet overigens bekennen dat ik veel met rechts doe, gewoon omdat ik links niet weet waar te beginnen. Zoals bijvoorbeeld m’n vlees snijden, of gitaarspelen. Zou niet weten hoe ik dat linksom voor elkaar moet krijgen. :joy:

2 likes