Zal ik mijzelf een Seiko Presage cadeau doen?

En dan is er nog SARW045 de urushi byakudan-nuri.(nog fraaier! :wink:)

Met extra speciale wijzerplaat

Limited, specialer, ook fors duurder. (Hoewel, op chrono is de laagst geprijsde nog onder je budget; of je dan de real del krijgt?). Je zou magi Mercadé van solojapan eens kunnen vragen naar de mogelijkheden.

3 likes

Filmpje gekeken: blijft schitterend vakmanschap. Deze modellen hebben echt bijzondere wijzerplaten en wijzers.

3 likes

Uit die drie? De sard011 voor mij!

2 likes

Mooi dat je in een nieuwe levensfase bent aangekomen. Ik hoop, dat deze fase rijk en betekenisvol voor jou zal zijn. Geniet ervan! Tip 1: ga veel lezen. Tip 2: ga veel bewegen. Tip 3: doe dingen die je nog nooit eerder deed. Tip 4: koop dat prachtige horloge! Succes met het voortleven in een prachtig nieuw tijdperk. Heerlijk!!

2 likes

Gewoon doen Hennie, je hebt er nu alle tijd voor… :sweat_smile:

1 like

Dan liever een dikke Omega.

Zeker fraai.

Bewegen doe ik al ga lekker wandelen lezen in horloge boeken. Vooral niet op de bank gaan zitten.

1 like

Weet iemand waar ik hem ook kan kopen voor een mooie prijs behalve bij Seiyajapan. En dan bedoel ik binnen Europa.

Eens bij Maggi / Solojapan informeren?

Er zijn er wel een aantal die je van zijn contactgegevens kan voorzien.

Ik dacht dat zíjn site nog niet in gebruik is.

Gefeliciteerd met je pensioen! Leuk om dan een mooi horloge te kopen waar je blij van wordt. Wat je keuze ook wordt, veel plezier ermee.

Op basis van de titel van dit topic, zeg ik: ja!

1 like

Hoe staat het met de Urushi @Hennie? Kunnen we al plaatjes kijken (inclusief de lange band :muscle::weight_lifting_man:‍♂ )

Ja

Opgelost

Is dat deze ???

Hahahaha

Mmmmmooi hoor :wink:

1 like

Zo. Lang geleden zie ik nu. Mei 21

1 like

Neen niet gekocht, iets anders gekocht weet niet meer wat😉

Doen! Twee weken terug trkker overgehaald. Wel direct de OEM alligator vervangen voor Kaufman versie en “correct” gemonteerd
Schitterende handgeverfde Urushi wijzerplaat met wijzers voorzien van goudstof

4 likes

Voorlopig geen horloges voor mij, heb net een nieuwe keuken laten plaatsen dus geld is op. Misschien over een tijdje weer.:wink:

2 likes