Zaterdag? Zakhorlogedag!

Heb er 1, een longines slim uit de 70’s.

5 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Het mooiste is altijd binnen
:wink:

3 likes

Ja, een gaaf uurwerk is mooi meegenomen.

4 likes

Mooie balans en regulator !

1 like

Ja, dat klopt, dit uurwerk is waarschijnlijk speciaal gemaakt voor de chronometer wedstrijden. :smile:
Longines heeft ook negen van dit soort uurwerken gemaakt voor deze wedstrijden.

1 like

Goh wat netjes dat je even zegt of vraagt om een topic te verplaatsen… jammer hoor, tekent maar weer wie jij bent.
Fijne zaterdagavond nog he :slight_smile:

BTW heb het topic weer terugverplaatst naar de Algemene Horlogepraat gedeelte, had en heeft daar een volstrekt legitieme plaats.

1 like

yups Rotjeknor :slight_smile:

Mmm, de meeste zakhorloge’ s zijn toch echt van vóór 1991, dus SuperC heeft een punt. :stuck_out_tongue:

1 like

Wat kost zo’n Omega nou tegenwoordig? Heb mij nooit verdiept in de zakhorloges, maar zie ze wel eens voor niet al te veel geld op marktplaats voorbij komen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes

Ik ken niet al de zakhorloge prijzen uit mijn hoofd, maar volgens mij kan je voor een gouden Omega zakhorloge de goudprijs aanhouden. Een metalen exemplaar in een goede staat en goedlopend zo’n 125-150 euro en een zilveren exemplaar misschien 200-250? Ik denk dat ik wel aardig in de buurt zit.

1 like

Hierbij mijn Elgin. Type en jaartal geen idee. Ligt nu bij de horlogemaker om de wijzers vast te zetten en even te smeren.

5 likes

prachtige zakhorloge

Mijn beste,

Kan ik volledig beamen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

6 likes

Leiden, toch? Maar wel familie.

ik heb nieuwe zakhorloges van na 2005, het kan alletwee… vandaar in het algemene gedeelte :slight_smile: