Zeemeester

Horloge aan Vincent verkocht. Prima communicatie en snel geregeld. Liefhebber. Aanrader dus.

1 like

Twee bandjes overgenomen van Vincent @Zeemeester. Weer een prettige deal, soepele communicatie, goed verpakte verzending. Bedankt weer!

1 like

En deze week nog een keer twee bandjes, en weer top! Vincent deed me bovendien nog een extra nato cadeau. Thanks!

1 like

Mooie vintage Omega PiePan overgenomen van Vincent @Zeemeester, prettig vlotte communicatie en verzending :+1:

1 like

Nu niet zo relevant meer :wink: maar ongeveer mijn eerste aankoop hier op het forum was een oranje Monster van @Zeemeester. De Monster heb ik allang niet meer, maar de goede ervaring weet ik nog wel!

1 like

Stukje rubber van @Zeemeester overgenomen.
Alles volgens afspraak verlopen.
Prima HFer … Bedankt Vincent

1 like

Bandje overgenomen. Alles perfect gelopen!

1 like

Mooi bandje voor de Omega Speedmaster FOIS overgekocht van @Zeemeester . Zou zo weer vooruit betalen. Komt netjes binnen zoals omschreven.

1 like

Aantal dagen terug een leuke deal gesloten met @Zeemeester. Horloge voldoet aan alle verwachtingen, goed verpakt en snel gehandeld👍

1 like

Alweer een heel positieve ervaring met Vincent @Zeemeester. Bedankt weer!

1 like

Wie het kleine niet eert … Twee eenvoudige holle endlinkjes voor mijn SKX overgenomen van @Zeemeester. Mooi met hoeveel zorg hij de linkjes veilig heeft ingepakt en snel heeft verstuurd. En ik kan nu fijn mijn oude beschadigde links vervangen. Blij mee! Dankjewel Vincent, graag weer tot een volgende keer :ok_hand:

1 like

Een in nieuwstaat verkerende band band gekocht van @Zeemeester ,lekker snel in huis en duidelijke communicatie :+1:

1 like

Een bandje overgenomen van Vincent, nieuw en ongedragen zoals netjes beschreven. Blij mee!

Heel blij met de mooie titanium Flieger van @Zeemeester. Leuk contact met Vincent, kreeg hem snel toegestuurd, zelfs voor het geld was aangekomen. Leuk zaken doen!

1 like

Krap 2 weken geleden de HFLE21 mogen overnemen van Vincent.

Ik kan er kort over zijn: helemaal netjes geregeld!

Vlotte communicatie.
Pakketje goed verpakt en snel verzonden.
Horloge in nieuwstaat.
Alle toebehoren aanwezig.

Prettig zaken doen zo.

Onlangs een horloge van @Zeemeester overgenomen.
Fijne communicatie en het horloge is snel en goed (bombproof verpakt) verstuurd. Erg blij mee!

Absolute aanrader!

1 like