Hij is zo lelijk ! Dar hij weer mooi is!!
Dit! Niet mijn ding, maar wel origineel. En als Jay Leno het om zijn slaat…
lelijk is hij zeker niet
maar zoals er gezegd is, smaken verschillen
als ik bij ieder horloge dat ik niet graag zie moest zeggen dat hij aardslelijk is kan ik beter stoppen hier
maar ieder geniet weer op een andere manier van zijn / haar horloge, dus
geniet er in ieder geval van
Om Spock te citeren: fascinating. The dials of the many outweigh the dials of the few. Of zoiets.
Ja… Uuhm… Anders.
Echt iets voor jou
Ik vind hem geweldig
Lekker anders altijd +1
Hij ligt denk ik wel zwaar op de hand of valt dat mee?
Men wordt op dit forum een beetje angstig als een horloge er anders uitziet dan wat men gewend is. Eng hè, een horloge die niet op standaardmeuk lijkt? Meuk in niet de letterlijke zin van het woord.
Schitterend horloge. Ooit eens in het echt mogen aanschouwen, echt een indrukwekkend uurwerk. Misschien niet helemaal volgens de norm van het horlogeforum, maar dat maakt hem net zo leuk. Zo geweldig anders…
Hij is heerlijk apart
Cool & Cult !
Het heeft wel iets, en eerlijk gezegd zou ik hem ook dragen, lekker vreemd.
Iedereen denkt dat t een ondraagbaar zwaar ding is. Op de foto naast een tudor gmt. De Seiko (inntitanium) is zelfs veel lichter dan de tudor
Beide zijn even mooi, Je zal ongetwijfeld moeite hebben met, welke doe ik nu om.
Super lelijk. Maar ik ben jaloers dat je dat niks interesseert en 'm gewoon draagt. Ultra-cool dus!
Geweldige klok !!
Mag niet ontbreken in de Seiko collectie
Heel tof horloge. Ik was hier vroeger helemaal weg van. Onbetaalbaar voor mij. Nu wederom onbetaalbaar door de verzamelwaarde. Maar stiekem zou ik er elke avond naar staren.
Geniet ervan!
Ja , vindt ik een gaaf eigenwijs horloge, veel plezier ermee!
Ik zeg, Cool!!