Zegt u het maar, staal of rubber?

Perlon is echt te min voor het horloge. Oogt echt goedkoop en nep.

Ts,
Staal,rubber en leer. Lekker afwisselen op je bui en kledij. Gebruik maken van de verscheidenheid van je pracht breitling.

1 like

Vertel dat maar tegen Jan

Kan beide toch! :+1:

Op rubber vind ik horloges nooit mooi. Staal en leer wel!

Een ander horloge :wink:

En anders zeker staal!

1 like

Zomermaanden op rubber.
Heerlijk met dit weer.

Dat staal hoort bij de Breitling (bling-bling), maar het rubber is mooier :wink::+1:t4:!

1 like

Rubber, staal vind ik iets te bling. Zeker geen leder of perlon!

Ligt eraan wat je kleding is…allebei mooi.
Ik neig meer naar rubber vanwege zwart op zwart, mn vrouw zegt staal .

Staal. :sunglasses:

Ik zou voor staal gaan.
Breitling maakt mooie stalen banden, herkenbaar en zeker niet 13 in een dozijn…

Stalen band is gelukkig niet zo glimmend, staat hem niet verkeerd. Voor nu zit hij voorlopig op rubber.

Rubber is om op te rijden en staal voor om rupsbanden en horlogebanden! :rofl:

rubber ,staat m mooier

Ik was in het begin van het rubber maar vindt uiteindelijk het rubber een goedkopere look hebben dan staal. Maar een rubber in een bijpassende kleur is zeker niet verkeerd … In dit geval dus staaaaaaal

Het is natuurlijk geen duiker, dus wat mij betreft kan allebei. Liever leder dan rubber, maar opende stalen vind ik hem het mooiste.
Bij een duiker zou ik altijd zeggen staal. En als het toch iets anders moet zijn voor een duiker, dan een dikke rubberen band. Veel waterbestendige lederen banden zijn er niet en zijn ook vaak niet zo mooi.

Ik was nooit zo van het rubber, behalve af en toe een wissel met isofrane. Maar sinds ik de Panerai oem rubber heb geprobeerd draag ik hem ontzettend veel, en die band is supercomfy… ik weet niet of ik ooit nog terug ga naar staal! Staal ziet er wel beter uit denk ik.

Je kunt nog altijd zo’n breitling military canvas ding proberen, staat ook niet verkeerd

1 like

Ik zou een mooie leren band nemen en anders staal, als je tenminste mentaal tegen beschadigingen kunt…:blush:

Rubberrrr (hoewel staal helemaal niet verkeerd staat)