Ik geloof lug2lug 42 of zelfs 43, dikte zou ik zo snel niet durven zeggen
Voor mij draagt het perfect, maar heb dan ook relatief grote polsen dus dat kan wel verschil uitmaken.
Echte vintage look maar gewoon goed draagbaar
Ik houd sowieso echt van dit soort kastvormen.
Ik heb ook wel wat met die 70ās kasten. Een van mijn favorieten is mijn Tissot Navigator. Die heeft een diameter van 39mm, lug-lug 43 mm en 15 mm dik. Ik vind de 176.007 echt een serieuze optie, maar groter / dikker dan mijn Navigator vind ik geen porem op mijn polsen. Zou je eens kunnen meten als je tijd hebt?
Thanksā¦is in het echt ook net zoān plaatje!
De 176.007 lijkt dus behoorlijk vergelijkbaar qua maat als ik het zo zie. Ik blijf het toch lastig vinden om dit soort horloges te kopen zonder te passen. Maar jaā¦ze liggen niet bij iedere juwelier in de vitrine, dus soms moet je maar hopen dat het goed uitvalt.
Beetje onzinnig topic want er zijn vreselijk veel zeldzame horloges. Kijk maar eens naar alle limited versies van Omega
Maar niet helemaal correct mijn bijdrage. Want die is incomming. En blijft. Waarschijnlijk plak ik die op mijn zelfgemaakte lijkkist. Ik wil een kist waar ik alles mee neem in mijn graf.
Deze is zeldzaam. Het caliber dan. Het feit dat kast en wijzerplaat van dezelfde fabrikant komen waardoor het een inhouse horloge is maakt m nòg zeldzamer.
Constanta Excellent met caliber AHO 1057
August Hohl, Pforzheim