Wow wat een mooi horloge, geniet ervan!
Certina heeft heel mooie modellen gemaakt vroeger. En zijn soms wel echt koopjes voor wat je krijgt.
haha bedankt. Mocht ik hem ooit wegdoen komt hij wel hier op het forum
Je schoot door mn gedachte dit model zou niet misstaan in je collectie
Heel mooi! Geniet ervan👍🏻
I know… mijn Certina Argonaut Chronos (moeten nog geserviced worden) zijn ook echt top. En mijn geliefde Certina Rado Diamaster tigereye…
Leuk . Dit model staat al een paar jaar op de wishlist inderdaad, dus goed ingeschat!
Wat een mooie dit!
zo’n chrono staat ook op mijn verlanglijstje haha
De “gewone” of… de 200m?
de 200m
Wat een ongelofelijke beauty! Een spectaculaire vondst. Gefeliciteerd er mee. Verstandig dat je hem gelijk hebt laten servicen. Héél héél zuinig op zijn! Veel draagplezier gewenst.
Genot om naar te kijken. Werkelijk prachtig!
Veel draag plezier!
De oude DS is nog steeds een zwaar onderschat horloge. Er zijn fantastische modellen, waar dit er absoluut één van is. En dan heb je er ook nog de originele band bij… Super tof! Dank voor het delen.
Wat een top horloge. Heerlijk goud, leuk ook om te lezen hoe je er uiteindelijk aan gekomen bent.
Mooi hoor!
Als Certina fan kan ik niet anders zeggen dat ik deze geweldig vind. De stalen DS is al top, maar dit is echt overtreffende trap.
Heel veel plezier met deze schoonheid.
Prachtig Dit zien we hier niet dagelijks voorbij komen. Gefeliciteerd met de aanwinst!
Poeh, dat is een gave NA!!! Ik ken hem alleen van foto’s, erg tof om hem hier op het forum te zien verschijnen!!
Groeten van een van mijn DS’n
Nice, heerlijk merk Certina, mooie uurwerkjes en nice over the top goud deze, iets voor bij een broek met wijde pijpen en een gouden ketting met een haaientand bungelend tussen je borsthaar!
Prachtige aankoop. Veel draagplezier.
Uniek horloge , kom je zelden tegen in goud, 18 karaat!