Zenith Chronomaster Revival Lupin the Third - Second Edition - Hands-On
Inspired by a cameo appearance of the El Primero A384 in a Japanese manga, here's the Zenith Chronomaster Revival Lupin the Third - Second Edition.
Mooie strap op die Pilot!
1 normale tipo cp 2 is gelimiteerd tot 1000 stuks.
En dan zijn er 2 versies met het flyback uurwerk
En dan is er nog de blauwe LE van 50 stuks. Enig idee hoeveel flybacks geproduceerd zijn?
Lekker hoor
De normale tipo heeft concentrische ringen in de subdials, heeft deze dat ook?
Nb bij de normale is het wel goed kijken om ze te zien
Ah. Er zijn er meer.
Van de niet flyback zijn er ook 50 voor purist pro gemaakt. Zeg maar het HF editie horloge.
Ik blijf deze toch veruit de mooiste revival variant vinden vanwege zijn âcleanâ dial. Maar limited en alleen in Japan en Zenith website dus zullen we hier niet veel zien.
Inspired by a cameo appearance of the El Primero A384 in a Japanese manga, here's the Zenith Chronomaster Revival Lupin the Third - Second Edition.
De normale tipo heeft concentrische ringen in de subdials, heeft deze dat ook?
Behalve wat stof zie ik het niet. Maar jouw fotoâs (en waarschijnlijk je ogen) zijn beter dus daar kan het ook aan liggen.
Van de niet flyback zijn er ook 50 voor purist pro gemaakt. Zeg maar het HF editie horloge.
Wist ik niet. Ook Google is dit keer niet mijn beste vriend. Kan je hier misschien een foto posten van de Purist Pro variant?
Poh die is inderdaad ultiem zeg! We hebben zojuist de serie Lupin op Netflix afgerond, dat speelt ook mee denk ik.
Ladder bracelet lijkt me alleen wat minder fraai bij mij, gezien mijn armbeharing
Nee. Ik ben bang dat de bronze en patina stalen inderdaad geen concentrisch ringen heeft.
Ik ben bang dat de bronze en patina stalen inderdaad geen concentrisch ringen heeft.
Je moet niet bang zijn. De blauwe heeft het wel.
Zeker.
Uhren sind kleine mechanische Kunstwerke, die von Menschen fĂŒr Menschen gebaut werden. Und diese kleinen Maschinen fĂŒr das Handgelenk sind im Fall von Zenith fĂŒr die Ewigkeit gebaut. Mein PlĂ€doyer âŠ
Caseback is van saffier en een subtiele hint op de wijzerplaat naar vroeger.
.Er is ook nog een US limited edition van 50 stuks met een rode chrono wijzer en rode luminovia triangel en blauwe suede bandâŠWounded Warrior project.
Edit: zie net dat Watchwalker deze al noemdeâŠ
Oh en er is ook nog een reversed panda versie voor watches of SwitzerlandâŠ25 stuksâŠ
En bij bamford zijn er ook nog customized versies mogelijk
Bamford is inderdaad jammer die kunnen van ieder mooi horloge een drama makenâŠmaar de purist pro vind ik wel een mooie variant, de rest eigenlijk minder dan de standaard versiesâŠ
En deze vind je niks als alternatief?
Die!