Boem!
Volgens mij staat er zoān zelfde horloge in de Catawikiveiling, van vanavond.
Ik vind Zenith erg teleurstellend deze Baselworld. Ik had de limitedās graag in staal gezien voor de gewone markt! Zonde!
Kan ām niet vindenā¦
Ja. Maar dan waren ze niet zo bijzonder geweest⦠en eigenlijk zijn ze dat nu ook niet. De original is en blijft de real deal.
maar goed. Je hebt wel een puntje. Los daarvan, de 1969 staal zit nog in de collectie!
Ja klopt, ik vind jouw 38mm hƩƩl gaaf hoor, ben alleen van mening dat de nieuwe limitids een net iets betere verhouding hebben aangezien de bezel smaller is en er daardoor meer ruimte is voor de subdials. Dit is natuurlijk een kwestie van smaak.
Denk dat als de dial precies zo is als de iconische A386 ik heb wellicht zou kopen.
Re-editions kunnen goed worden uitgevoerd met moderne materialen zonder dat de charme verloren gaat.
Goed voorbeeld hiervan vind ik mijn eigen Speedmaster Professional Sapphire Sandwich.
De huidige Tag Heuer Autavia chronograph vind ik dan weer een misser met zijn te dikke case.
Bauhaus is weer back in business.
Ik voelde me tijdelijk een soort @lasteraar, maar dat is nu voorbij. Zal me weer netjes gedragen .
Plaatje:
š„³šš»
Wel errug mooi!
Prachtig zelfs⦠Maar witgoud en 20k??
Maak dat ding in staal voor rond de 5-6-7k en het wordt Ʃcht leuk
Tja, het blijft Zenith. Die zijn nooit goedkoop.
Andere kant⦠bij Rolex, Omega en IWC ben je meer kwijt voor een gouden chrono en die kom je meer tegen dan deze.
Ik vind goud ook gewoon niet passen voor een sportchrono. Jubileum en alle andere onzin terzijde. Een sportchrono hoort in staal.
Tja, een duiker natuurlijk ook maar een horloge is nu eenmaal meer mode dan tool geworden.
Als je dan toch altijd je telefoon gebruikt om te kijken hoe laat het is, is dit best leuk voor āerbijā op een casual momentjeā¦
Denk alleen dat het geen āleuk voor erbijā prijsje zal zijn.
Man wat lelijk
Zenith Defy Black,
Die vind ik dan nog wel gaaf.
Vind de chronograph te druk, te chunky en teveel āhublotā
Hoe laat is het hier dan?
Ik heb mijn telefoon bij dit horloge gewoon nodig om te zien hoelaat het is!
Precies dat dus. Zelfs Mn zilveren dj is in slechte omstandigheden beter afleesbaar.