Zenith only (Deel 1)

Onderweg…

1 like

Sta op de wachtlijst. Alweer. Maar vind een tropic niet zo geschikt voor de Chronomaster als ik eerlijk moet zijn…

2 likes

De luminova is erg sterk op mijn ZEP, bij daglicht al een groene kleur zichtbaar

9 likes

Wilde vanmiddag toch weer even de Chronomaster om ipv de Monaco. Foto van voordat ik de datum en tijd goed gezet had, want dat mag niet tussen 11u en 1u :wink:

23 likes

Echt een geweldig mooi horloge! Met stip bovenaan de “misschien als volgende” lijst.

1 like

Is een originele tropic dan niet een idee? Die zijn wat aanweziger dan de meeste varianten.

Erg fraai hoor!

1 like

In de categorie “Horloge gerelateerde domme vragen”, wat is dat? En wat is het verschil met de genoemde tropics? En waar zijn die te krijgen?

Voor de zekerheid, serieuze vragen van een geïnteresseerde…

1 like

Tuurlijk. Ik bedoel de straps van het merk Tropic, van dezelfde maker als Isofrane: https://www.tropicstrap.com/ Dat zijn erg mooie, wat dikkere banden.

2 likes

En ik maar denken dat de term “tropic” een soort band is (rubber, wafelpatroon, gaatjes, tapering).
Hahahaa, meerdere gehad en gedragen en nu pas…
Dank. Ik ga eens buurten bij tropicstrap.

1 like

Helemaal niet gek hoor, je hebt gelijk. Het is net als met Luxaflex: van merknaam is het een soortnaam geworden.

1 like

23 likes

wat een beauty :ok_hand:t3:

1 like

Dit blijft toch 1 van mijn “all time” favoriete Zenith horloges! Twee keer als full set gehad en toch weer weg gedaan, heel jammer…Hoop hem weer een keer tegen te komen! De zwarte variant die je hebt is ook fraai maar dit is de echte classic voor mij, wat een topper!

1 like

De kleuren erop zijn echt :star_struck:

1 like

Dus de witte, blauwe en mango vind je maar niks? :grinning:

1 like

Valt me nu trouwens op dat de kleuren Rainbow als enige de “telefoontikken” markeringen heeft, de andere Rainbows (met en zonder Flyback) niet.

Binnen de Rainbows zijn de Flybacks de top voor mij, mooie complicatie en daarvan is de gekleurde variant mijn favoriet…maar alle EP’s zijn interessant :slight_smile:

1 like

Hele gave camera!

De Q Monochromes hebben zo’n geweldig dynamic range. :heart:

1 like

Dank, maar dit is niet de Monochrome.

2 likes