Cruel zal je bedoelen?
Haha. Wacht maar tot je het een keer in het echt hebt gezien
Na de afgelopen jaren zoveel gewisseld te hebben, geloof ik niet meer in één definitief horloge maar moest het er toch eens van komen, is deze een uitstekende kanshebber.
Is dit de Amerikaanse oyster? Het verschil in breedte van de band en de 21mm horloge aansluiting lijkt erg groot. Op de foto komt het misschien anders over, de band is te smal voor dit horloge, maar dat is ook maar een mening
Yep. Amerikaans.
Bandaanzet is overigens 22mm.
Maar juist vanwege de straight end links krijg je een hele gave vintage vibe.
Je hebt helemaal gelijk.
Wel leuk dat je hetzelfde gevoel beschrijft bij de Type 20, dus het kan inderdaad. Alleen overkomt het mij niet zo vaak…
Mooi horloge trouwens die Type 20!
Twijfel, ik vind het heel cool maar ook uhm ja apart zegmaar.
Als je nou zo 40/50 jaar italiaan bent met fancy kleding, peukje erbij, gebruinde huid en borsthaar dan is het wel gaaf ja
He dat komt aardig in de buurt! @Brick
Ik vind het inderdaad een vintage vibe net zoiets als de echte CP’s maar voor mij persoonlijk net iets te vintage maar snap de keuze!
Geen hater, maar zie mijn oude beestje liever recht gedaan worden. En dat is niet met staal.
Hahaha jij snapt het.
Komt ook wel weer goed. We kúnnen wisselen!
Ik zat ik al een tijdje met de vinger boven de knop voor jou EP Aged Steel.
Horloge is wellicht niet zo fotogeniek maar het “aged steel” zorgt voor minder zorgen bij het dragen.
Een extra butsje of krasje links of rechts versterkt immers de look & feel. Dus mooie dagelijkse all rounder.
Toen kwam deze Type 20 voorbij op C24 voor “slechts” Euro 2500 en kwam ik in tweestrijd. Die tweestrijd heb jij zoals reeds vaker voor me opgelost door de aankoop. Vervolgens de “gok” genomen voor de Type 20 uit Polen op basis van hele slechts foto’s waarop ik beschadigingen leek te zien.
Had groot onderhoud reeds ingecalculeerd obv de prijzen van de Zenith site (Euro 650). Bleek vooralsnog niet nodig qua opmaak kast/vervangen saffier glas. Dus dat onderhoudsbeurtje van de SW200 uurwerk komt wel maar dan door Nico
Mocht je 'm op enig moment zat zijn doe dan ff PB, wellicht heb ik op dat moment wat Euro’s branden omdat ik overweeg om mijn Omega AT toch weg te doen …
Naast deze Tipo C2 schuurt ook de Stratos Rainbow ook nog steeds en die worden ook steeds schaarser. Staat er nu een te koop “in de stickers” voor forse prijs van Euro 6900,-
Nulletje teveel.
Heb de reguliere Stratos gehad en hier op HF weer verkocht. Was voor mij te groot maar wat een lekkere klok was dat, had hem op de rubber band trouwens, droeg uitstekend maar te groot voor mijn pols maar als je de Extra Special kan hebben kan dat ook…
I stand corrected
Yes de rubber band is heel comfortabel
Thnx Erik
Dit weekend toch maar een verkoop advertentie aanmaken voor mijn AT
Prachtig horloge maar komt gewoon niet uit de box
In het blue ook wel lekker