Zenith only (Deel 1)

Lekker. Scherpe prijs ook.

1 like

Lekker hoor, gefeliciteerd met de nieuwe aankoop!

1 like

De zwarte vind ik ook het mooist. Heerlijke aanwinst.

2 likes

Lekker!!! Staat ook bovenaan mijn eigen lijst :ok_hand:t2::+1:t2:

@Sanderrr lees je WA!!! :upside_down_face:

Mijn contributie voor vandaag

15 likes

Hoezo, @Sanderrr, je denkt toch niet aan verkopen?

Haha Roald wil mijne gewoon eens om de pols slaan :stuck_out_tongue: Heel heel misschien dat ie eruit moet, maar liever niet.

4 likes

Andere horloges in het vizier?

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

Maar idd, even passen en om de pols zien. Als ik geen gebruikte kan vinden (KuchSanderKUCH) bestelling plaatsen bij Ace.

3 likes

Huh de chronomaster eruit…?

Van harte proficiat! Alvast. :sunglasses:

1 like

Ah lekker hoor!

Wordt tijd dat de telefoon eens rinkelt.

1 like

Doe niet zo gek sanderrrrrrrrrrr. :see_no_evil:

Okee okee ik zal weer normaal doen en niet nadenken over het verkopen van de Chronomaster :stuck_out_tongue: Paar dagen niet om gehad, maar net even uit de horloge doos gehaald en is toch wel erg fraai :stuck_out_tongue:

Moet alleen echt nog even de voor mij perfecte band combinatie vinden, misschien toch de originele zwarte van Zenith.

2 likes

Yes! :muscle:t3:

1 like

De stalen band lijkt me juist wel lekker.
Maar jij bent een leer-man toch :wink:?

1 like

Krijg daar hele rare gedachten bij :laughing:

Heb de Chronomaster een hele tijd op staal gedragen en is echt heel fraai, maar vind horloges op leer / stof / rubber net iets meer bij mij passen qua stijl, vaak qua draagcomfort ook wat fijner.

Met de Bergeon 7825 tool was het echt heel simpel om zelf de band eraf te halen dus misschien ook wat vaker de stalen band er weer eens op. Eerder moest ik dan naar Schaap om het daar te laten doen.

2 likes

Dit dus. En dan lekker wisselen zo af en toe :+1:t2:

2 likes

Bij twijfel eruit. Anders blijf je er maar omheen draaien toch… :stuck_out_tongue_winking_eye: Genoeg ander leuk spul.

Een mooie Sailcloth zal hem wel goed staan denk ik.

Ja lekker de originele band en vouwsluiting erbij kopen!

Hoppa, ruilen voor een speedy dus.