‘Vervuilen’ is hier niet het juiste woord natuurlijk.
In de incoming topic al laten zien, maar hier gaat het straks verder. Wellicht in op zondag maar tijd om foto’s te maken. Al kennen jullie het toch al…
De kast van de A386 is echt geweldig.
Ja, helaas blijf ik naar andere horloges ‘grijpen’… En het is zonde om dit mooie horloge niet te dragen
Die snap ik wel
Dilemma. Ik sta op het punt de nieuwe chronomaster te bestellen en neig al een tijdje naar de zwarte versie. De witte zit ik de laatste tijd toch ook weer naar te kijken
De vraag is, kan de witte naast mijn huidige EP of toch gewoon veilig voor de zwarte gaan.
#firstworldproblems
- De witte kan best naast je EP
- Nee, ga voor de zwarte!
- Lekker belangrijk allemaal
- Anders namelijk…
0 stemmers
De zwarte is gewoon een bom van een horloge en mijns inziens de mooiste keuze
Dan zit je wel met je Revival Shadow nog (of is die de deur uit?), die overlapt misschien ook weer teveel?
De zwarte vind ik mooier en ook meer een eigen smoel hebben (de witte lijkt meer op een Daytona).
Het bleek trouwens een nationale feestdag in Oostenrijk vandaag, dus de mijne is nog niet op de post gegaan …
Die is er nog hoor. Bevalt te goed om eruit te doen. De overlap zal erg meevallen door de andere kastvorm en overall look die compleet anders is mi
Heb je jouwe al? Denk ook echt dat die top is hoor. Die witte knaagt alleen een beetje de laatste dagen
Edit. Nog niet dus
Het rode koordje naast dat prachtige horloge… is dat de prijstag?
Touwtje voor de rooitjes
Lekker die pakken die je mooi vindt. Past allemaal prima bij elkaar. Heel ander horloge.
Mooie NA vooruitzicht iig!!
Ik moet ook eens aan de Zenith, lees hier te veel en heb er niet een😜
Gefeliciteerd! Ontzettend gaaf!
Die ex van mij is in de markt
IMhumbleO de mooiste dial out there.
I know, maar heb first dibs ergens anders met polished band
Gaaf
Ik zou voor de witte gaan. Die zien we niet zo vaak op hf.