Was in de buurt van SC op de PC. Even snel wat gepast.
Begonnen met de 42mm Chronomaster open heart, want de dichte was er niet. Moet zeggen dat ik het verassende mooi vond om een kijkje te kunnen nemen in de binnenkant. 42mm kan ik nog wel hebben vind ik.
En toen kwam de grote verassing! De Defy omgeslagen en daar was ik wel weg van hoor. Prachtige lijnen can de kast en de band. Werkelijk schitterend. De plaat vind ik ook erg mooi, maar weet niet zeker of het te rustig is. Mijn smaak is toch net wat anders. Maar wat een mooi horloge!
Oeps… Weet niet of ik dat zo ijskoud zou hebben geschreven als ik dat geweten had.
Maar kan me voorstellen dat je niet echt op zoek bent naar iets wat hiermee associeert…
De Defy lijkt mij ook heel tof! Ik durf niet te passen, ik ben bang dat ik mij dan toch laat verleiden.
Wat ik weleens lastig vind is het volgende: als je een Rolex impulsief koopt en jij krijgt spijt, dan kom je er doorgaans wel weer makkelijk vanaf. Die Zenith Defy lijkt mij toch een stuk moeilijker. Dit maakt het voor mij toch lastig om het doen. Of valt het allemaal wel mee?
Ik ga het toch weer doen, ik merk dat er wat onrust is & de Zenith heeft al te koop gestaan… In mijn hoofd is hij al weg & pak hem daardoor bijna niet meer.
Mocht iemand een shit bod willen doen per PM, Be my guest.
Morgen gaat hij het blauwe in. Ik wil de Tudor van @ReizendeOomRoel
Helaas. Ik heb net een uur lang filmpjes zitten kijken over de nieuwe GR Yaris… als het geld ergens naartoe gaat…
Ok, ik beken, ik heb ook al een mailtje in mijn mailbox dat er eentje voor mij gereserveerd staat. Gelukkig kan ik overal nog vanaf omdat alles online gegaan is!!!