Gaaf, en bijpassende sokken!
Ha van harte proficiat!
Daar ga je nog veel lol van hebben. Zeker als de zon schijnt en je een bruine pols hebt.
Wel even de stalen band wegbrengen voor dit resultaat. Ik hou nou eenmaal niet van pcl…
.
Ik ben geen echte pcl fanaat maar hou hem graag origineel. Plan is om hem op een mooie lederen band te zetten voor nu.
Dit weekend zoeken.
Ps , ik zie dat de subdials elkaar anders overlappen. Is dat een verschil tussen de 38 en de 42?
Ja. En zelfs tussen de 38 mm zijn er verschillende varianten. Heb er ooit eens Een aantal onder elkaar gezet. Even naar boven scrollen
Ik heb m welgeteld 5x op staal gedragen , sluiting springt iedere keer open ook trouwens.
Maar op leer kun je zoveel kanten op met de ZEP.
Staal verkopen dan!?
Nee , wil hem graag als complete set houden en ja wat zou je krijgen voor die band ? Niet echt de moeite om de set daarvoor incompleet te maken lijkt me.
Molequin doet het idd goed.
Van die sluiting heb ik geen last. Nog nooit spontaan opengesprongen.
Is die wel in orde?
Zie er niets geks aan ofzo , is ook “nieuw” dus lijkt me sterk dat er iets mis mee is maar kan altijd natuurlijk
Mooie band, Molequin?
Ik vind het een mooie stalen band! Vind het leuk om te wisselen met leder maar heb wel specifiek op staal gekocht.
Veblinist op de ZEP
Duurt wel wat langer voor hij binnen is
Goedkoper en zelfde kwaliteit
Monstraps ook goedkoper met semi maatwerk
Thnx ! Ja indd Molequin. Wil eigenlijk niets anders maar ben echt een boer in dat opzicht haha .
Sooh dan mooie collectie Molequin bandjes daar zeg ! en horloges natuurlijk
Die donkerblauwe heb ik in gedachten. Of een donkerblauwe croc van abp paris.
Bij Monstraps heb je de calfskin ook met Ton sur Ton stiksel bestellen en kun je kiezen voor curved springbars
Ga ik ook is bekijken. Kwaliteit goed?
Had ik toch en nog steeds maar er zijn echt alternatieven
Bij Monstraps kun je ook kiezen voor rubberen binnenkant ipv leer
Zou die gele wel eens willen zien op een Zep.