Jouw afbeelding in Google gesleept en verder klikken levert dit op:
yes! dat is m.
Jouw google skills zijn beduidend beter dan de mijne!
Is ook even een thema geweest bij de marketing fotos en renders van zenith. Daar had de ceramische variant ook de brush op de case maar het eindproduct had het niet. Denk dat het toch mooier zou geweest zijn
Geen idee welk typenummer, maar het horloge is wel helemaal mijn type. Mooi hoor.
Ja, hij is erg tof. (Zelfs de achterkant/uurwerk)
Dankzij @YY77 weet ik nu het type: 95.9001.9004/01.R582
De rechthoekige pushers passen wat mij betreft perfect bij de dikte en grootte. Daarover gesproken: 44mm ligt net buiten mijn comfortzone ben ik bang.
Schitterend horloge wauwww
Mooi horloge zeg
Ik heb best grote polsen, dus deze dame met haar fraaie derrière zou daar waarschijnlijk zeer bevallig uitkomen.
Ik ben alleen wel bang dat ze qua budget buiten mijn comfortzone valt.
Ik heb het even op Google opgezocht. Bijzonder verhaal inderdaad. Maar goed, het zwart van de kast is bij jou ook wel écht zwart!
Ik heb mijn defy 21 verkocht omdat de gesp echt in mijn polsen sneed… voor de rest magnifiek horloge
Heb gelezen dat ze op de Defy Classic de clasp in 2018 of 2019 veranderd hebben na klachten dat ie slecht zat.
En ga je hem nu niet meer verkopen???
Als ik nu ‘ik neem ‘m mee mijn graf in!’ antwoord, zou ik niet de eerste HF-er zijn die na zo’n uitspraak het horloge toch weer een keer in het blauwe gedeelte zet maar voorlopig houd ik ‘m lekker om! Topding is het
Vandaag deze beauty opgehaald bij de horlogemaker en om de pols geslagen.
Mogelijk gaat hij wijken omdat één caliber 135 wellicht toch genoeg is binnen de collectie.
Plaatje
Aaaah Chronometre ( met nog een accent erop ) …
Dat is zo`n mooi uurwerk !
Geniet er nog maar een tijdje van, prachtig horloge toch
Top!