Zenith only (Deel 2)

Mag ik nog es? Ja he?
Top hoor. Lekker licht.
En o ja:vastzittende armharen krijgen geen kans met de ladder :smiley:

30 likes

17 likes

Zijn er hier mensen die problemen hebben met het 3600 binnenwerk? Ik las op rolexforums dat er toch wel wat quality issues zijn. Deels te verklaren aan constructie van de chrono.

Staat wel echt top hoor. Zeker voor zo’n poppenmaatje. Ben geen fan van die ladder-bracelet maar de kast en wijzerplaat zijn echt een plaatje :call_me_hand:

1 like

Zenith forums bezoeken als je meer wil weten over Rolex en Omega problemen, niet voor Zenith problemen… :grimacing:

Ik mag ook eindelijk meedoen in het Zenith Only topic.

@septentrio heeft een mooi NA topic over deze Chronomaster Original geschreven met heel veel mooie foto’s, dus deze promoot ik even:

https://www.horlogeforum.nl/t/na-unboxing-zenith-chronomaster-original-e-commerce-edition/356942

49 likes

Welkom in de club, uitstekende keuze :+1:t3::+1:t3::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Dank je! Ik ben er echt super blij mee. En weer een nieuw merk in de collectie, altijd leuk

2 likes

Bravo! Mooi hoor.

1 like

Schitterend! Gefeliciteerd. Ik ben nog aan het wachten… :wink:

1 like

Leuk! Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten. Ik zie de foto’s wel voorbijkomen

1 like

Gefeliciteerd!! Super aanwinst

1 like

Prachtig horloge. Veel plezier ermee.

1 like

:pray:

Bedankt allemaal! Ik ben er super blij mee en de finishing is boven verwachting. Moet wel even wennen aan de 19 mm band, maar op een 38 mm kast is dat natuurlijk helemaal niet gek.

1 like

Voilà ! Ik was in Parijs van het weekend, en ging eens kijken of ze een showmodelletje hadden! Wat blijkt? Oui! En ze waren ook nog eens zó aardig dat ze hem vanuit de andere boetiek binnen een uurtje lieten komen bij Galeries Lafayette! Bon, het horloge:

De enige zonder lens flare. Want wow dit horloge schittert.

Allemaal zonder filter.

Oja ‘de band én de sluiting hebben we nauwgezet nagemaakt’. Wat dus een vrij goedkoop-voelende sluiting oplevert.

Nog even de caseback in het echt:

Het horloge is stukken mooier in het echt dan op foto’s, werkelijk schitterend! Heh. Maar pfoe wat gaan die gepolijste kanten krassen ben ik bang. Ik vraag me af of dit een sjieke sort-of-daily gaat zijn voor me zoals beoogd.

15 likes

Leuk dat ze hem hadden liggen om te passen.
Ik blijf het alleen niks vinden.
jammer dat er ook zo’n blikkerige sluiting opzit :dizzy_face:

Hier ga je altijd 2 kanten over hebben. Het is geen moderne sluiting, en naar moderne standaarden is zo’n stuk blik niet echt een topervaring, maar aan de andere kant draagt het wel zeer licht, en is het gewoon een top reissue van het vintage origineel. Een zware moderne band zou niet passen op een 1 op 1 vintage reissue imho. Maar als je niets voor vintage voelt zou ik ‘m niet kopen, neen :slight_smile:

1 like

Leuk Voor de Zenith liefhebber.
Niet mijn advertentie overigens.

1 like

Dezelfde deceptie had ik met mijn tudor prince date day dat is een blikkerig stuk verdriet.(sluiting)
Het rammelt ook behoorlijk dit doet een horloge toch geen goed.

11 likes