Zenith only (Deel 2)

Ja, ik had nog wat spullen en onderdelen liggen, dus ik dacht… :crazy_face:

1 like

Blijtt een topper!

1 like

5 likes

Uit het donker in het licht. :grin:

13 likes

Lekker!

1 like

Ik ben erg content met deze aanschaf.

21 likes

In het echt gezien, was er spontaan verliefd op. Draagt lekker groot/dun, net een tikkie te grof voor mijn 17,5cm pols vond ik persoonlijk. Maar wat een kletser!

1 like

Ik heb 17.2 cm platte polsen. Ik vind met de lug to lug van rond de 46mm deze perfect passen.

Op rubber draagt hij iets kleiner dan op staal vind ik.

1 like

Bij de plaat moet ik altijd aan drankmuntjes op festivals denken.

Ja, ik heb teveel gezopen afgelopen week…

2 likes

Ik had die dag ook een platte Datejust aan. Dat scheelt ook.

Het is echt een gaaf horloge.

1 like

Ik zoek een nieuwe kroon voor mijn Zenith El Primero met 3019 kaliber. Al even rondgekeken op eBay, maar daar worden absurde prijzen gevraagd. Ik kan het horloge opsturen naar Zenith zelf, maar enige wat vervangen dient worden is de kroon, service beurt heeft ie nog vrij recent gehad, dus doe dat liever niet.

Heb je al een zoekertje geplaatst hier op het forum? Best met vermedling van het juiste onderdeel nummer. Meestal vind je op eBay wel aanbod aan normale prijs bij wat geduld. Ook op C24 worden regelmatig onderdelen aangeboden. Tenslotte zijn er ook nog een paar internationale fora waar je een zoekertje kan plaatsen.

Parkeergarage pocketshot

14 likes

Geen twijfels?

1 like

Nope! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heerlijk ding man!

1 like

Dan plaatsen we nog een paar plaatjes en we gaan over naar Deel 3

6 likes

5 likes

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Zenith only (Deel 3).