Heel mooi! Gefeliciteerd
Like!
The real deal…
Dank je.
Blijkbaar een schoonmoeder met goede smaak, deze was een cadeau van haar aan haar (nu ex) man en hij heeft me deze dan weer cadeau gedaan toen ik 39 werd (want hij heeft niet zo veel met horloges)
Zeker weten!
Fijn cadeau…
Lekker! Kast ziet er nog goed uit zeg. Maar wat voor bandje zit erop?
Bedankt. Een jaren 80 ladderband van een onbekend merk. Niet de originele gay frères
Die is ergens in het verleden verdwenen, helaas.
Geen schokkende onthullingen maar wel 5 minuten leuk leesvoer voor de Zenith Defy liefhebber…
Prachtig prachtig, schitterend, wat een horloge! Ben je blij met de ladderband?
I love it!!
Wel 4-5x halve en hele links zitten versteken, uithalen, er terug in, maar staat op punt nu.
Wel wennen dat er geen easylinksysteem is.
Kweet nog niet of ik er de leren band ga bij scoren. Voorlopig prima.
Smaakt naar meer (alleen moet er terug iets anders uit dan, en het wordt lastig nu)
nu vooral genieten van wat je hebt. Dat doen we allemaal wat te weinig op dit forum. Ik ben er zelf ook schuldig aan…
Mag ik nog es? Ja he?
Top hoor. Lekker licht.
En o ja:vastzittende armharen krijgen geen kans met de ladder
Zijn er hier mensen die problemen hebben met het 3600 binnenwerk? Ik las op rolexforums dat er toch wel wat quality issues zijn. Deels te verklaren aan constructie van de chrono.
Staat wel echt top hoor. Zeker voor zo’n poppenmaatje. Ben geen fan van die ladder-bracelet maar de kast en wijzerplaat zijn echt een plaatje
Zenith forums bezoeken als je meer wil weten over Rolex en Omega problemen, niet voor Zenith problemen…
Ik mag ook eindelijk meedoen in het Zenith Only topic.
@septentrio heeft een mooi NA topic over deze Chronomaster Original geschreven met heel veel mooie foto’s, dus deze promoot ik even:
https://www.horlogeforum.nl/t/na-unboxing-zenith-chronomaster-original-e-commerce-edition/356942
Welkom in de club, uitstekende keuze