Zenith only (Deel 2)

Absoluut heb je gelijk maar relatief niet denk ik. Je mist dan het aspect tijd De ouderdom van het draadje - 22 jan voor de groenen en aug '21 voor Zenith. Daarnaast heeft het groene deel ook nog een heleboel subpagina’s voor specifieke modellen.
Relatief in minder dan een maand evenveel reacties als op Zenith II in bijna een half jaar en al 50% van de weergaven.

Dit is het leuke van cijfers, het is maar hoe je ze belicht/leest…

NA en mijn eerste Zenith !

41 likes

Zo, meteen de kanonnen erbij! Gefeliciteerd met deze macchiato! Volgens mij zeker de 3de hier op het forum?

1 like

Lekker hoor!!!

1 like

misschien dat ik toch een linkje moet terugplaatsen. Welke maat schroevedraaier heb jij gebruikt? Zijn ze makkelijk los te schroeven?

Zeer makkelijk! Schroeven zit ook diep genoeg zodat je minder snel n uitschuiver kan maken. Bergeon rood, 1.2.
2 halve links ook. En in de clasp ook te verzetten (bvb met tandenstoker)

Ik merkte dat het ook kan net anders zijn als je link aan ene kant weghaalt dan aan andere kant

Eerst had ik 2 halve er uit, uiteindelijk teruggezet en 1 volle er uit aan n kant.

Het is zoeken. Even tijd geven in koude, warmte, ochtend, avond als je zoals ik n pols hebt die nogal kan veranderen.

In de clasp zou ik niet te ver gaan, ik zit op t derde gaatje en das al ver (omdat ladder dan tussen de vouw en schaal vd clasp komt.

Snappie?

2 likes

gesnapt merci!

Prachtig en van harte proficiat hoor!!!

1 like

Zenith.

Shadow en manufacture.

.

Kan niet zeggen dat ik de manufacture mooier vind of minder, maar wat ben ik blij met deze 2!

36 likes

Shadow en original. Ook niet ontevreden over :smirk::blush:

32 likes

Heel blij dat ik hier ook eindelijk mee kan doen, mijn eerste Zenith! Eentje die ik totaal niet op het oog had, zelfs niet kende. Maar deze blue verscheen hier “out of the blue” in het blauwe en ik was om…

Overgenomen van een zeer sympathiek forumlid, net opgehaald dus even een snel fotootje in de auto.

29 likes

Van harte proficiat!

1 like

Damn, helemaal gemist! Wat een mooie. Gefeliciteerd :slight_smile:

En deze ook zeg. Het gaat lekker hier!

2 likes

Toffe aanwinst!!

1 like

Goed gehandeld! Gefeliciteerd en welkom in het mooiste stukje van het forum!

2 likes

Gewoon een ‘suffe’ Defy Gauss uit 1972

18 likes

Proficiat!

1 like

Erg gaaf met die lichtblauwe accenten! :star_struck:

1 like

Zeer leuke ontmoeting met Ruben67.
Blue Primero aan hem overgedaan.
Gezellig zitten kletsen over onze “horloge-fetisj” onder het genot van een bak koffie .

3 likes

Echt twee fantastische horloges, die manufacture staat voor mij nog steeds op nummer 1 op de wish list!

1 like