Zenith only (Deel 2)

Klopt!

Nee :frowning:

1 like

Jammer, zowel van de Skyline als van de 41mm. Voor mij te groot… Had graag een defy gehad.

2 likes

Prachtig!

Voor een 41mm draagt hij best klein. Gewoon een keer passen. Mijn polsmaat is 17 - 17,5 cm.

20 likes

Bij mij hetzelfde, valt echt heel mooi. Ook op een gemiddelde tot kleine pols. Heb het idee dat de Skyline een stuk dikker/zwaarder draagt.

17 likes

Heel mooi congratz! Heb ook over deze nagedacht maar toen kwam de titanium versie op het forum voorbij en heb ik toegehapt…en daarna nog een Grey Side of the Moon gekocht voor het ceramic idee. Sindsdien nog niets groots gekocht en ook nog geen plannen, ben wel tevreden voor het moment.

1 like

Hoppa, lekker hoor! Gefeliciteerd en veel plezier met het dragen van je Defy. :ok_hand:

1 like

Ben je zeker? Ik zet toch 20mm bandjes op die tonnetjes hoor.

15 likes

Wel als ik de specs erbij pak maar op die struisvogel zag ik de springbar, dus dacht dat die band een beetje kleiner was dan 19mm.

1 like

Ik zou echt eens passen, de lug to lug valt erg mee.

1 like

Schitterend ! Ook weer een prachtig plaatje zoals we van je gewend zijn. :+1: :star_struck:

Jammer dat je niet kan zien hoe laat het is… :grimacing: :wink:

1 like

Daar heb ik gelukkig mijn telefoon voor :laughing:

1 like

Tsja, moet ook eerlijk bekennen, dat ik genoeg naar mijn horloge(s) kijk, zonder dat ik überhaupt de tijd wil of hoef te weten… :stuck_out_tongue_winking_eye: :sweat_smile:

1 like

Alweer een topper erbij! Dat horloge draagt uiterst comfortabel! Zelf bezit ik het niet maar heb het wel kunnen uitproberen. Van harte, geniet er van!

1 like

17 likes

Ik vind het ook echt een parel, maar op sommige foto’s kan ik oprecht niet zien hoe laat het is. De normale Defy met blauwe wijzerplaat zou dan ook mijn voorkeur hebben.

Gefeliciteerd man. :grin::+1:

1 like

Hou.toch.eens.op… :rofl::+1::+1:

Proficiat met deze nieuwe aanwinst!

Wat maakt Zenith toch mooie horloges :star_struck:

1 like

Dat was ik echt van plan na de Tank van vrijdag.

Er staat er nu nog 1 aan te komen, de Chronomaster sport zwart. Daarna is het klaar, iig tot na de zomer :smirk:

1 like

Congrats!

1 like