Doet me toch weinig die nieuwe defy. Die oude skeleton mooier hoor
Only 2 obvious ways …
Lays or completely Croky
Tot nu toe zeker geen verrassingen als het op de service van grote merken aankomt, helaas… Eindeloze mails heen en weer; in gebroken Engels, met constante verzoeken om extra informatie, waarna voortdurend weinig concrete antwoorden worden gegeven, om tenslotte na flink wat pushen van mijn kant de optie te krijgen om bij hun de vouwsluiting te bestellen waarvan ik in mijn eerste bericht al aangaf dat ik die heb en kut vind. Schiet mij maar lek.
Is dit een strikvraag?
Bolognesechips altijd Croky!
Helemaal mee eens. Laatst ook nog eens tegen mijn vrouw gezegd voordat ze naar de supermarkt ging.
Mooi man. Doet mij een beetje denken aan een mix van een Oysterquartz en een IWC ingenieur.
Was dit in Nederland ergens? Ben benieuwd waar hij al beschikbaar is.
Los vh horloge, hoe doe je dat zo een hoge kwaliteit filmpjes delen?
Dit zijn toch geen gifjes?
Url delen v imgur?
Horloge is mooi! Nog twijfel over t kleur.
Het begint druk te worden hier, op een goede manier.
Tjonge. Dat is wel de eerste negatieve ervaring.
Bij mij niks dan positief.
Bij Schaap Citroen zijn ze te bestellen, nu nog met een korte wachttijd.
Ja van een afstandje valt de maat erg mee hè. Mijn polsen zijn 18,5cm, dus niet heel erg groot ofzo. Zo valt de White Birch bij mij.
Hahaha toch wel Het zijn GIF’jes, maar HF toont ze niet als je ze upload omdat ze te groot zijn qua MB’s. Dus uploaden naar IMGUR en de direct link gewoon plaatsen (.gif niet .gifv) en je hebt een soort van video op HF
Lekker hoor. Gefeliciteerd
Ik spam de mijne ook nog even. Bijna een week onafgebroken om de pols Dit draagt zo lekker
Thx! Heel blij mee
Hier oogt deze wel heel dik. Geef mij de Defy classic maar. Veel mooier. Ik vind die octagonal bezel echt niet mooi.
Zag vanochtend deze voorbijkomen op eBay. Nog nooit gezien of van gehoord…
ZENITH NEW VINTAGE 1969 ORIGINAL 96.1969.469 / 77.C683
Blijkbaar een Japan only versie?
Edit: Blijkbaar niet. Een uitgave van 2009 om het 40 jarig bestaan van de EP te vieren. In goud, staal en titanium. Die laatste dus een soort voorloper van de Shadow.
Moet je hier eens kijken, weet niet hoe betrouwbaar dit is:
Elke dag leer ik weer wat bij! Die gouden versie kan best niet op mijn pad komen of ik slaap straks onder de blote hemel…