Bad ass indeed
Gefeliciteerd, dat wordt toch nog een leuk weekeinde.
Vraag me alleen af hoeveel van die prototype wijzerplaten ze hebben gevonden.
Wow, tof horloge En ook leuk om hem eens op de origineel meegeleverde band te zien.
Enjoy!!
Thanks! Zeker weten!
Veel meer dan wij leuk vinden ben ik bangâŠ
Thanks! Die band is trouwens KRANKZINNIG stug. Wellicht dat daarom iedereen hem er vanaf gooit
Gefeliciteerd!!! Knaller hoor
Congrats!
Die band is trouwens KRANKZINNIG stug. Wellicht dat daarom iedereen hem er vanaf gooit
True story
Gefeliciteerd. Toppertje
Haha ik ga dalijk misschien al even tussen mân bandjes kijken of ik iets heb.
Misschien toch even een Bergeron tweezer kopen
Thanks! In real life nog véél meer een topper!
Heb je niet een Omega springbar tool?
Heb je niet een aardappelschilmesje?
Nee een Bergeon 6767
Haha jawel. Maar dacht dat inmiddels zoân tang waarmee je de springbar aan beide kanten gelijk eruit haalt misschien beter is met het oog op schade op de lugs.
Met een aardappelschilmesje kan dat ook geheel schadeloos hoor, tenzij je een complete lomperik bent uiteraard
voor een stalen band doe ik dat wel maar voor leren bandjes is de Omega of 6767 makkelijker.
Nee zeker niet, maar ik dacht ik neem mân voorzichtigheid naar de next level
En wat voor Omega tool is dat precies? Dat ding wat in de Speedy box zit?
ja,
Ultieme tip, hoe ik ook mijn bandje zeer succesvol van mân ZEP gekregen: pak een stukje fijn lint of flosdraad of whatever, friemel het tussen lug en band, zodat het de springbar tip omsluit, geef een stevige ruk, naar rechts-boven-achter, et voila. Werkt TOP.
Exact zo dus. Flos was te fragiel bij mij, maar elk goed dun lintje gaat werken. Ik heb dubbelgeplooid en bijgeknipt cadeaulint gebruikt. Werkt als een droom. Geen risico, geen metaal op metaal schade, nix.
Sick
Ah, vandaar dat mijn lugs nu naar mint smakenâŠ