Één deze dagen zullen ze hem wel weer alleen vanuit de manufacture gaan verkopen aangezien de wereld langzaam uit de corona-cocon komt.
Ik had al best een tijd geleden geinformeerd bij Zenith, die toen zeiden dat het model uitgefaseerd zou worden. Maar het model staat nog steeds op de website en ik merk dat ik dit nog steeds een geweldig horloge vind. Helaas heb ik het niet in het echt kunnen zien, wat ik wel lastig vind.
Ik kan snel handelen, denk ik. Moet er wel een ander horloge voor verkopen, als het echt snel moet. Maar een Rolex Explorer 39 zou ik toch in enkele seconden verkocht moeten krijgen. (die zou ik trouwens wel missen, maar is later veel makkelijker terug te kopen).
Ik hoorde over een prijsverhoging per 1 april, 1k op de Chronomaster Sport.
Nee Maar moet…
Bedankt voor de tip! Ik zit al een tijdje te twijfelen maar ik klim eens in de telefoon of ik er nog een kan vinden ergens
Ze worden gemaakt in Le Locle dus zeker dat het daar op voorraad ligt, Zenith stuurt je met plezier een factuur en verstuurd het vanuit Frankrijk.
Via de boutique dus? Zal het eens proberen.
Ik ook ik ook ik ook!! Hebben hebben hebben!
Sturen jullie dan een mail naar een boutique of hoe doen jullie dat? Ik heb wel interesse in een boutique edition chronomaster edition.
Technisch gezien is het de customer service van de fabriek.
Kleine update op de Chronomaster. De bestelling is net bevestigd en komt maandag per post naar Nederland.
De verkoopmedewerkers gaven ook aan dat ze een prijsverhoging verwachten nu het gat met de nieuwe boutique editie bijna drieduizend euro is.
Dus mochten er nog spijtoptanten zijn dan zou je ze kunnen benaderen of er nog meer voorraad is.
Gefeliciteerd, je hebt dus de 3 kleuren bezel chrono sport besteld?
Nee de gewone. Die Ltd vind ik iets te heftig.
Ik zit nog te wachten op antwoord van Zenith met betrekking tot de CHRONOMASTER REVIVAL A386 MANUFACTURE EDITION. Ze reageren nu even traag.
Ik kan wel zien dat als je in Duitsland woont, dit horloge gewoon online te bestellen is. Dus eigenlijk verwacht ik geen probleem.
Omdat ik graag het horloge zou willen zien, in person, hoop ik dat hier een bezitter is (@BeWatched @Brick @Neyra @Robbj ) die bereid is mij het horloge even te laten zien. Als iemand hiertoe bereid is, zou ik dat enorm op prijs stellen! Uiteraard kom ik naar diegene toe.
Het gaat natuurlijk over dit fantastische horloge:
In het zuidelijkste puntje van Nederland ben je welkom.