Niet.
Hahaha
Maar verder een top bandje. Leuk op de speedmaster
Hoi, op de laatste foto heb ik de band losgekoppeld om het beter te kunnen weergeven, voor de kleine aanpassing is dit niet nodig. Bij de pijltjes voorzichtig iets inknijpen totdat de sluiting goed werkt. Als de band nieuw is kost het bijna je nagels om hem open te maken. Ik heb mijn band afgesteld dat hij heel makkelijk opengaat. De extra sluiting voorkomt dat hij open kan gaan, zonder dat jij dit wil. Succes.
Held! Thanks
Shy shadow
Deze nu onlangs voor het eerst irl gezien en inderdaad schitterend mooi.
Thnx man ik ga t proberen. Het mag echter gezegd dat Zenith voor deze prijs wel beter z’n best had mogen doen.
Gewoon voorzichtig doen, ik weet zeker dat het goed gaat.
Iemand zijn keramische Defy al zat, of moet ik weer een nieuwe bestellen?
Nou, ik had problemen met het openen van de sluiting op mijn Zenith chrono en heb nu een nieuwe manier van de sluiting openen die iets makkelijker werkt en minder pijn doet aan mijn nagel.
Voorheen maakte ik hem open door mijn pols om te draaien, de fliplock open te doen en via de binnenkant van de fliplock de sluiting open te maken. Zo kreeg ik hem amper open en moest veel druk zetten wat nogal zeer deed.
Gisteren lukte het weer eens niet en ineens kreeg ik een goed idee. Wat als ik het horloge niet omdraai en de sluiting open vanuit de buitenkant gezien van de fliplock? Mijn nagel kon dieper onder de sluiting komen en met minder druk kon ik hem open klikken.
Dus probeer het eens en dan hoef je niet de afstelling van de band aan te passen.
Fijn dat het gelukt is.
Echt maar minimaal knijpen! (Voor eventuele volgenden)