Zenith only (Deel 2)

Toilet eerlijkheid…

Mooi bandje !

1 like

Prachtig horloge :fire:

1 like

Oh men. Nog nooit zo een lange hernieuwde liefdesfase gehad met een horloge :stuck_out_tongue_winking_eye:

28 likes

Eergister tijdens de lunch hier aan de Costa. Effe pielen met de zon en de filters. Wat issie toch mooi.

20 likes

Hoi Luuk, nogmaals van harte, een prachtig horloge.

1 like

Dank je en ben zeeeer onder de indruk :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Dank je Oscar en jij weet er alles van :face_with_hand_over_mouth::wink:

Terug gekocht of lang niet gedragen ?

22 likes

Rubber … Maar dan liever ‘burn rubber’, misschien een mooie lederen racing geïnspireerde band :sunglasses::ok_hand:

Dat snap ik, hier ook al een week aan de pols :slight_smile:

11 likes

Tja blijft prachtig horloge

Nee nee. Nooit weg gedaan. Goede keuze achteraf :slight_smile:

Ook wel wat voor jou niet?

Ik denk er toch over deze schoonheid te laten gaan.

22 likes

Ja maar waarom? Ze zijn mooi, licht en verfijnd…Alleen de Skeleton is cooler (vind ik dan…)

19 likes

Zoals vaker: teveel in de horlogedoos doet het niet goed bij me. Misschien bouw ik nog wel wat verder af.

Voor mij geen skeletons. De strakke Classic vind ik zelf veel mooier.

3 likes

Ik heb hetzelfde met te weinig horloges in de doos terwijl ik er dan maar 4 of 5 veel draag :slight_smile: Weet niet waarom maar dit is voor mij 1 van de winterhorloges dus hij is net terug naar de kluis gegaan?!

1 like

Nee joh, heerlijk voor erbij houden, best blue in the business :star_struck:

3 likes

Ik herken het wel een beetje. Al een paar keer op het punt gestaan om hem in het blauwe te zetten maar als ik hem dan weer om heb, wil ik hem toch niet kwijt. Hij draagt zo lekker licht en de band is zo gaaf.

13 likes

Het enige minpunt vind ik nog steeds het ontbreken van een fijnverstelling of halve schakel voor een zomer/winterstand maar dat is geen reden voor verkoop plus dat mijn zonen fan zijn dus ik hem niet eens mag verkopen :slight_smile:

2 likes