Zenith only (Deel 2)

ze draaien mee lijkt het…dus 2 schroevendraaiers nodig. Maar zo klein dat ik niet kan zien aan 2 kanten tegelijk. Ff googlen :upside_down_face:

Gefeliciteerd!!

1 like

Klopt. 2 schroevendraaiers nodig :unamused:
En gefeliciteerd natuurlijk :heart_eyes:

1 like

Dat was voor de ladder band van de Cover girl. Maar het zou op de Defy ook dezelfde maat kunnen zijn. Heb nooit noemenswaardige problemen ervaren, behalve dan met de Rainbow bracelets. Die zijn niet zo simpel te verstellen…

Is your friend… :muscle:t2:
Was dus niet de enige met deze vraag :see_no_evil:
Hoop tips gezien, onderste werkte voor mij.

Dus twee dezelfde schroevendraaiers nodig maatje 1.4. Had nog 2 hollow ground bitjes liggen.
Horloge, facedown, op handdoekje. De hoeken van handdoek paar keer tussen horloge en band steken zodat horloge gefixeerd ligt en band ondersteund door handdoek.
Schroevendraaiers insteken en hup…en los.

9 likes

Tof hoor

1 like

:star_struck:

20220512_181341_1_2

30 likes

Heerlijk! Ga je vaak naar kijken.

1 like

Een man met smaak :wink:

1 like

Prachtig!!!

1 like

18 likes

Prachtig exemplaar.

Ik heb even een aantal maanden de horlogemarkt aan mij voorbij laten gaan, maar wil toch weer eens wat proberen. Kan je voor een een chronometer sport gewoon een AD binnenlopen? Of is dat ondertussen ook wachtlijsten werk?

Ben ook ook wel gecharmeerd voor de gouden versie. Is die aanwezig op het forum?

7 likes

Ik heb die van mij bij Ace gekocht, heb er toen wel ongeveer 2 maanden op moeten wachten. Wat de status nu is weet ik niet, wel dat ze 1000 euro duurder zijn geworden. Was 9700 nu 10700. Ik zou gewoon eens bellen, succes.

1 like

Met hulp van @royke74 en de BBQ aansteker de titanium band ingekort :rofl:

Echt mega vet op de titanium band!!

19 likes

Ze gebruiken bij Zenith ook Loctite?

Zeker, heel mooie machine zo!!

So, en hoe?! Zonder verhitten 0 beweging.

2 likes

Lekker hè!

Gefeliciteerd meneer ! :partying_face:

2 likes

Ook wel heeel gaaf zo, helaas ben ik vervloekt met kleine polsen.

Staat er wel een te koop op MP voor een hele schappelijke prijs zag ik.

Disclaimer: ik heb geen enkele connectie met de verkoper.

8 likes

Snel weer uit de kluis opgehaald…

28 likes

:face_with_monocle: :muscle:t2:

27 likes