Zenith only (Deel 2)

16 likes

Echt lekker

1 like

Heerlijk :beer:

3 likes

ik denk dat ik ook een zenith wil :thinking:

5 likes

Uiteindelijk ga je voor de bijl.
Voor sommigen, die persé de Rolex omweg willen nemen duurt het wat langer maar dit is onvermijdelijk.

En daarna wil je er nog één, en nog één…

5 likes

Het is ook echt een topper, ik kon dat kreng alleen nergens passen :laughing: .

Toen toch maar via chrono besteld en geen moment spijt van( ik pas liever voordat ik bestel :slightly_smiling_face: ) , merk de laatste tijd dat je ze steeds meer gaat zien op HF.

Vind hem beter te pruimen als de defy skyline met dat drukke seconde wijzertje IMO

Idem…“blind” gekocht :grimacing:

Maar topper :muscle:t2:

14 likes

de skyline vind ik ook niet verkeerd
maar de skeleton is ook een heel mooi horloge,ik zou de skyline skeleton ook wel eens willen zien
weet iemand wanneer die uitkomt?
was iemand in dit gedeelte die hem al gezien had als ik me niet vergis he?
is bij deze wel wat met de prijs te doen of ookal afgelopen

1 like

Ik denk dit…
Ben ook erg benieuwd naar de skyline skeleton!

Ik de mijne ook :joy:

Realiseerde het me pas toen ik hem al had. Had nog nooit dit model of deze kast in handen gehad, überhaupt nog nooit een zenith in handen gehad.

Heeft toch goed uitgepakt :grin:

20 likes

23 likes

Vandaag mijn NA ontvangen. Heb er wel even op moeten wachten maar wat een horloge. Echt schitterend. Wel zonde dat er geen microafstelling op de band zit. 2 linkjes uithalen is net te strak en 1 link is eigenlijk weer net te los. Dus ben maar voor de laatste optie gegaan. Misschien een kwestie van wennen.

29 likes

Nice! Welkom :partying_face:

2 likes

18 likes

Mooi en gefeliciteerd !!

1 like

Ja herkenbaar dat is echt het enige minpunt dat ik bij dit horloge heb…

1 like

Hier in Dubai nog maar eens de Zentih boutique ingelopen…Heerlijke horloges maar geen travel complication,

Iedereen verkoopt chrono’s, maar een dual time of GMT, ho maar

35 likes

Als je weg bent van complicaties, spoor even een Zenith Doublematic op. Zijn nog te vinden voor redelijke prijzen.

6 likes

vet alleen erg groot

1 like