De laatste dan.
Ik zou niet kunnen zeggen of zwart of wit nu mooier is. Op deze foto’s zijn ze aan elkaar gewaagd.
Echt een tof ding! Je mag best af en toe wat foto’s delen hier, heb hem ook hoog op m’n verlanglijstje.
Al even aan het meelezen hier en bij deze ook een eerste post. Deze Zenith sinds eind vorig jaar in bezit, gevonden in een 2ehands winkel. Samen met een 2e Defy gekocht voor €1
Beide volledig laten reviseren, geweldige dingetjes.
Straks even zoeken naar een plaatje van de andere.
Enige wat mij stoort is dat je de datum niet afzonderlijk kan aanpassen. Als je regelmatig wisselt is dagen/weken doordraaien niet echt fijn.
Eeehhhhh… Waaahhhh???
Laten we zeggen dat dat een gelukje was. Laten herstellen en bruikbaar maken was van een andere orde
De andere, volgens wat ik kan vinden een Defy ‘surf’ voor de Amerikaanse markt.
Die A3642 was trouwens net klaar op de dag dat de revival werd gelanceerd. Heb trouwens het originele Gay Frères bandje ook.
From the looks of it is dit voor beide horloges erg goed gelukt!
Mooie vondsten! De defy hierboven heeft alleen niet de goede wijzers. Verder ziet hij er goed uit!
Weet ik, de originele waren niet meer te redden. Daar was ook het meeste werk aan. Binnenin ook een aantal stukken moeten laten vernieuwen. De hersteller, Helox uit Gent (vrij goede reputatie toch), kon niet alles meer vinden helaas. En als hij iets vond was het vaak het allerlaatste stuk.
Ze komen soms voorbij op eBay dus wie weet kan je daar nog een setje scoren
Blijft toch een van de bijzonderste uitvoeringen!
En om dan maar gelijk door te pakken. De tweede Zenith
Is er nog een goede truuk om die klote schroefjes los te krijgen van de band. Ik krijg het niet voor elkaar. Dus de stalen band ligt nu werkloos in de doos….
Lekker bezig!
In Ibiza lag deze ook op voorraad. Samen met de zwarte op stalen band. Moest ik mijn boutique edition niet verwachten had ik wel toegeslagen. Wel voorkeur voor de witte wijzerplaat.
Viel hier ook erg mee. Dacht dat er wachtlijsten waren, maar twee partijen in Nl aan de lijn gehad en beide hadden ze nog gewoon. Eentje was nog helemaal gesealed, de andere waren al wat stickers af van een passessie. Maar die kon zelfs onder list weg, dus als echte Hollander die maar genomen.
Als ik het goed begrepen heb, schrappen ze ook een deel van de collectie om aan de vraag van die Chronomaster Sports te kunnen voldoen. Dus best mogelijk dat er al wat meer bij de AD’s liggen
Very nice