Zenith only (Deel 2)

Danke

Gefeliciteerd! Stoer en Stijlvol die Defy Classic…

1 like

Hoe bevallen jou het zijprofiel en de lugs op leer? Persoonlijk vond ik op staal dat de poten iets curve om de pols miste.

Ben heel benieuwd hoe het op leer is. Prachtige horloge combi heb je namelijk!

4 likes

Heel gaaf, gefeliciteerd! Ik ben er ook erg benieuwd naar, komende week maar eens naar Amsterdam om hem te passen.

1 like

Deze heeft hier geen last van.


16 likes

Prima hoor. Er is niet iets wat me stoort. Lugs/hoogte kast met leren band ziet er prima uit.

1 like

Toevallig wel.

13 likes

Haha :wink:, ik vind het een heel mooi horloge maar ik vind de ster op de secondewijzer echt helemaal niks. Ik vind dat echt een minpunt bij veel van de horloges van Zenith

Goed om te horen! Ziet er in ieder geval erg mooi uit

1 like

Valt bijna niet op, ik vind het een heel mooi detail. Ik vind een gekleurde wijzer weer iets minder…
Ach, zoveel mensen, zoveel wensen.
Uiteindelijk maakt Zenith prachtige horloges waar we heel veel van genieten.:smiley:

1 like

Prachtig mooi deze Zenith, een van mijn favorieten.
Je hebt een hele mooie uitgebalanceerde collectie opgebouwd.

1 like

Dank je wel.

1 like

Nog eentje dan.

25 likes

De laatste dan. :wink:

27 likes

Ik zou niet kunnen zeggen of zwart of wit nu mooier is. Op deze foto’s zijn ze aan elkaar gewaagd.

1 like

Echt een tof ding! Je mag best af en toe wat foto’s delen hier, heb hem ook hoog op m’n verlanglijstje.

Al even aan het meelezen hier en bij deze ook een eerste post. Deze Zenith sinds eind vorig jaar in bezit, gevonden in een 2ehands winkel. Samen met een 2e Defy gekocht voor €1 :smiley:

Beide volledig laten reviseren, geweldige dingetjes.

Straks even zoeken naar een plaatje van de andere.

Enige wat mij stoort is dat je de datum niet afzonderlijk kan aanpassen. Als je regelmatig wisselt is dagen/weken doordraaien niet echt fijn.

22 likes

:scream:

2 likes

Eeehhhhh… Waaahhhh???

Laten we zeggen dat dat een gelukje was. Laten herstellen en bruikbaar maken was van een andere orde :slight_smile:

De andere, volgens wat ik kan vinden een Defy ‘surf’ voor de Amerikaanse markt.

Die A3642 was trouwens net klaar op de dag dat de revival werd gelanceerd. Heb trouwens het originele Gay Frères bandje ook.

8 likes