Zenith only (Deel 2)

Nee, jammer. Het doet afbreuk aan de strakke lijnen…
Dit heeft Zenith niet nodig :unamused:

Dit is gerelateerd aan de Zenith Dreamhers campagne.
Dixit Zenith " A global campaign that highlights visionary independent women who have pursued their passion and reached their star against all odds, DreamHers is all about shining the light on relatable women who have paved their own paths, inspiring others by their examples and accomplishments. Zenith is proud to share the unique stories of its DreamHers."

Eerst was de Defy aan in de beurt (2020). Nu blijkbaar de Chronomaster. Ik vind dit best mooie horloges wanneer door een vrouw gedragen.

1 like

Voor mij mag een vrijgevochten vrouw gerust een “mannenhorloge” aandoen in plaats van de stereotiep met stenen bezette editie. Maar het zal inderdaad best mooi zijn om een vrouwenpols :blush:

De hamvraag, die verder niet in dit topic past…

Vond je de JLC net zo ‘mooi’ als ik dat vindt… :wink:

2 likes

mooier! :star_struck:

2 likes

Ik blijf lekker star-struck hoor, wat een formidabel ding in perfect formaat…

18 likes

Van mij mag een vrijgevochten man een met stenen bezette editie dragen. Van mij mag alles.

3 likes

Zeker. Goed, we catalogeren deze dus onder keuzevrijheid voor vrijgevochten individuen :wink:

3 likes

Oktober zonnetje

27 likes

Schitterende foto :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Weet je van welk merk dit hoesje is? Scatola del Tempo?

Is.Mooi. :+1:

2 likes

Prachtige kast inderdaad :+1:

1 like

Foi foi wat mooi :heart_eyes:

20 likes

Die box is van @Bwatched en komt van Bulang. Merk zelf weet ik zo niet.

2 likes

@Honey_Badger merk is jpm. Jean Paul menucci.

2 likes

Lekker in de herfstzon.

25 likes

Ik zag deze net voorbij komen:

Gelimiteerd tot 100 stuks, prijzig en praktisch onbereikbaar. Maar qua ontwerp en afwerking (case en armband microblasted titanium) wederom erg geslaagd (vind ik).

3 likes

Riep iemand

:grin:

14 likes

21 likes