Zenith only (Deel 2)

Combo hierboven ben ik nog niet helemaal over uit maar de band zelf is super :ok_hand:

Edit: inderdaad Delugs

2 likes

Top, ik ga misschien eens een groene of een grijze voor mijn Speedy kopen. De combi bij jou is inderdaad niet 100% :blush:

1 like

Oeh oeh, ik mag hier nu ook posten!

34 likes

Welkom :ok_hand:

1 like

Welkom in dit deel :slight_smile: en een goede start bij het Zenith deel met de ZEP!

1 like

Het voelt fantastisch :star_struck:

2 likes

De Defy Skeleton

24 likes

Heb je die nog? Dat moet een record zijn :joy:

2 likes

Haha ja klopt maar staat wel te koop dus er komt wel weer iets anders voor :innocent::sunglasses:

1 like

Zo blij met die nieuwe Zep :star_struck:

31 likes

Omdat dat niet meer mag :joy::+1:

Op Marktplaats al gespot idd. Blijft een gaaf ding Luuk!!

2 likes

Nee klopt, zit aan mijn Max aantal verkoop advertenties maar mocht je interesse hebben kun je altijd een pb sturen :sweat_smile:

1 like

Dank je Erik :sweat_smile:

Zag ik nu dat jouw YM eruit is :neutral_face::thinking:

1 like

Nope!

Is even opgeruimd. Hoezo, wil je je Zenith & dj ruilen? :nerd_face::innocent:

1 like

Zou mooi zijn, zit echt wel te kijken of ik eens zo’n YM moet aanschaffen, wat een prachtig horloge is dat zeg :sweat_smile:

Snap ik.

Ik ga - hoogstwaarschijnlijk - de collectie drastisch terug brengen naar 3 stuks.

Eigenlijk wordt ik het meest blij van de Speedmaster, dus Speedmaster VC & euh, nog wat. Geen idee nog.

13 likes

Strak plan! Ik zou dan wachten met je 3de stuk te kiezen tot je de andere 2 even gedragen hebt zonder iets anders in de doos. Dan merk je vanzelf wel waar je nog zin in hebt. Theoretisch collecties bedenken op voorhand werkt niet imho :slight_smile:

En ehhh, die 3de wordt dan een Zenith natuurlijk… (om ontopic te blijven :wink: )

2 likes

Winnaar zo :ok_hand:t2:

1 like

Eventjes terug naar ontopic…

24 likes

Gewoon even showen:

25 likes