Zenith only (Deel 2)

Dat mag, maar het sloeg meer op het punt dat ze daarmee dan iets recht kunnen poetsen om de , onverhoopte, tegenvaller te compenseren als er iets stuk gaat bij een praktisch nieuw horloge. Want je bent hem dan weer 2 maanden kwijt en dat is voor een WIS toch redelijk traumatisch… :smiley:

1 like

Ook geen leuke goodie als goedmakertje ontvangen?

1 like

Zo mooi! :star_struck: Nu wil ik er ook één!
Mocht er nog iemand afstand willen doen van zijn ZEP dan houd ik mij aanbevolen.

1 like

Een luxe kunststof reis cq serviceverpakking.

1 like

Dat is dan wel weer netjes. Fijn dat het euvel nu wel opgelost is

1 like

27 likes

Weekend leesvoer op Fratello:

5 likes

Deze weer een keer opgehaald, heeft een tijdje geen licht gezien vanwege het Tudor geweld. Maar eenmaal om de pols direct verliefd :heart_eyes:

26 likes

Reunited and it feels so good :musical_note:

34 likes

Prachtig inderdaad :+1:

1 like

21 likes

22 likes

Elprimeroday!

28 likes

Ik zoek me de pestpokken naar deze band die ik heel graag op mijn EP wil hebben:

Op de site vind ik geen straps, in de catalogus ook niet. Weet toevallig een van jullie waar ik het zou kunnen vinden?

5 likes

ZEP mee naar het meerdaalwoud :herb:

23 likes

De conciërge mailen op de website is het adres te vinden.

:v:

24 likes

Crosspost, maar had hem al een tijd niet omgehad dus ik blijf maar kijken hoe laat het is…

22 likes

In de categorie ‘gewoon prachtig’. Op het eerste oog eenvoudig, maar zo perfect uitgevoerd. Heel mooi.

1 like

Dankjewel, je blijft er inderdaad naar kijken. De champagne plaat, forse.gouden indices en wijzers en helderblauwe secondewijzer. Plaatje…

1 like