Zenith only (Deel 2)

Avondje met RedbarAms

28 likes

Fancy kleurtje!

1 like

Wellicht binnenkort in het blauwe gedeelte

27 likes

Ik heb er al 1, maar waarom gaat ie weg? Iets anders op het oog?

Toch nieuwschierig naar 1 van de nieuwe verianten.

3 likes

Deze ook gisteren tijdens RedBar omgehad, die blijven nog wel even in m’n hoofd rondzingen denk ik… :see_no_evil:

26 likes

:drooling_face::drooling_face:
Het is dat ik het geld er niet voor heb, maar die gaat er ooit nog wel komen.:grin:

26 likes

Inmiddels contact gehad met customer service van Zenith.
Ik heb een stuk meer duidelijkheid mbt. de juiste ladder band.
Er is een referentie voor de A384 en voor de A386.
Verschil tussen beiden is dat de A384 19.3mm endlinks heeft en die voor de A386 heeft 19mm endlinks.

Ik ben van plan om de versie voor de A386 te bestellen. Hopelijk past deze ook mooi op een originele A386

3 likes

Ik heb de ultra thin weer thuis. En voorzien van een Kaufmann alligator die ik nog had liggen.

Met dank aan @illewoare voor het terug verkopen.

19 likes

Blijft een prachtige reeks, ik ben blij dat ik er eens van heb kunnen proeven :ok_hand:

1 like

Blijft een erg mooi horloge. Had hem nog open staan en zat in twijfel om te reageren😬

1 like

De lichtval scheelt heel veel in de looks van dit horloge.

18 likes

Moet eerlijk zeggen dat ik hem nog nooit in het echt heb gezien, maar op foto’s oogt het lekker!

1 like

Op mijn computer ziet dit geel er veel levendiger uit, zoals het ook werkelijk is. Bij het uploaden naar het forum vervagen de kleuren steeds. Hebben jullie daar ook wel eens last van?

11 likes

Herkenbaar. Al verschilt het ook wel weer op welk scherm ik dan kijk… Dus misschien niet het forum maar mijn monitor?

11 likes

Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat hij op monitor nog geler is dan op mijn iphone,

Toch, ook op mijn iPhone ziet het er minder geel uit dan in werkelijkheid.

Blij dat ik hier ook mag plaatsen.:upside_down_face:

42 likes

En hoe, heel gaaf ding!

1 like