Zenith only (Deel 2)

De mijne is geen manufactuur :slight_smile:

Niet tov de oude tri colore. Wel tov de 1/10th.

2 likes

Ohnee, de boutique-sjiek. Ook mooier en duurder :slight_smile:

1 like

Welk prijsverschil?

1 like

De nieuwe met suède band kost 8300, heeft 1/10 en hacking, de Manufacture kost 8800 is alleen bij de fabriek te bestellen en heeft een alligator band, dus een kleine premium voor een wat exclusievere uitvoering.

1 like

Oh ik dacht dat die Manufacture echt 11k was of zo.

Maar al uitverkocht denk ik?

Nee, bij een bezoek aan de fabriek kan je 'm ter plekke kopen of in de webshop (niet beschikbaar voor NL of BE), sommigen is het gelukt om rechtstreeks bij Zenith customer service te bestellen maar dat is misschien niet meer mogelijk.

1 like

Ben ook voornamelijk aan het uitzoeken wat mij meer bevalt. Ik moet eerlijk zeggen dat de OG E-commerce van @septentrio en die van @Rolopalooza mij nog net iets meer aanspreken, maar moest wel eerst weten wat de verschillen onderhouds e.d. precies inhielden.

2 likes

Gelukkig sta ik niet meer voor die keuze, ben content met de A386 van de fine watch club:

23 likes

Om eerlijk te zijn moest ik eerst even wennen en had ik hem bijna weer verkocht. Maar zo blij dat ik dat niet heb gedaan. Echt een heerlijk horloge!
Supercomfortabele band en draagt ook nog eens erg licht.

17 likes

Waar moest je zo aan wennen dan?

Ik had het besluit om het te kopen redelijk snel genomen en daarna kwam de twijfel.
Mede doordat mijn vriendin vroeg; “Ga je hiervoor echt jouw Milgauss wegdoen?”
Dat heb ik toch de volgende dag gedaan en de Zenith bevalt me toch echt een stuk beter.

Wel heb ik nu al twee keer een schakel laten bijzetten en vervolgens weer weg laten halen. Het gebrek aan micro-afstelling is het enige minpunt.

4 likes

Soms twijfel ik wel even om hem weg te doen voor iets anders leuks…


Maar eigenlijk zonde, wat het blijft een plaatje :heart_eyes:

18 likes

Wat is de reden dat je hem weg zou willen doen? Wil je iets rustigers? Want ik kan me niet voorstellen dat het horloge snel verveeld door de open dial, de vele hoeken en verschillende finishes. Ik kan me alleen voorstellen dat hij misschien te druk is voor sommigen of als je smaak verandert in de loop der tijd.

15 likes

Vandaag deze NA binnengeharkt

26 likes

Het lijkt wel of je die prachtige skeleton bij de koopzegels krijgt ofzo! Tof dat we ze vaker zien! Gefeliciteerd @Thijs_Kremers en @Leon280.

3 likes

Mooi hoor. :grin:

1 like

Die is cooooool man die onderste

Thanks! Jij ook gefeliciteerd met je aanwinst @Leon280! Toch toevallig! Vandaag 2 man blij met een Zenith

1 like