Zenith only (Deel 2)

Cash betalen (ipv kredietkaart) heeft maximaal voordeel van pakweg 3% voor de handelaar maar zit misschien ook meldingsplicht aan vast. Of kosten voor geldstorting. En er zit een wachtlijst op dit model dus niet zo gek dat de verkoper dan liever op een volgende kandidaat wacht.

3 likes

28 likes

Voor mij is het: ik zag m in de etalage liggen (Dubai Mall) en dacht: naar binnen hoppen en passen en wie weet komt er wat uit. Ik liep niet rond met het idee dat ik een horloge zou gaan kopen.
Ik heb m in ieder geval gepast, wat ik nooit eerder had gedaan en het horloge bekeken. In 1 woord: geweldig.

5 likes

Daar krijg je spijt van…:wink:

23 likes

26 likes

ik denk het ook,is een schitterend horloge
sta ook op de lijst maar zie het ook niet vlug gebeuren

1 like

Hopla! Klikken voor scherp.

39 likes

Very cool!

1 like

Is die band origineel?

Jazeker. Is een ladder reissue voor de Manufacture, maar past dus ook perfect op de Chronomaster Original.

1 like

Gvd nu twijfel ik weer tussen de Chronomaster en de Defy 21. Dankjewel… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ladder bracelet maakt hem helemaal af!!:+1:t3:

1 like

Ik vind hem op deze beter staan dan op de A384 :ok_hand:

1 like

Thanks, draagt ook erg comfortabel!

1 like

Eerlijk gezegd is de twijfel wel toegeslagen. Prachtig horloge, goeie maat, goed gewicht (ja, ik weet het: iedereen geeft om andere dingen) en ook nog leuk geholpen.

Wie weet. Ik ben nog niet uitgekeken daar.

1 like

Zó blij met deze move :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Is een geweldige boutique daar. En ze willen normaal gesproken graag handelen.

Je weet dat je bij de douane die 4% belasting weer kan terugkrijgen? De procedure kost 5 minuten.

Potverdorie zeg dat is wel heel tof :star_struck:

1 like

hmmm,nee vindt de bracelet helemaal niks :woozy_face:

Dat mag hoor :slight_smile:

1 like

27 likes