Zenith only (Deel 2)

Exact. Wat WHERE you thinking? :smile:

Goede keus om haar te houden.

1 like

Toffe band!! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hi,

Ik zou een stalen band voor mijn 42mm ZEP willen bestellen; ik lees wel eens dat er ook direct bij Zenith wordt besteld - ik kan alleen niet achterhalen hoe? De corporate Zenith website biedt volgens mij geen mogelijkheid tot bestellen of zie ik iets over het hoofd?

groet, Vincent

Ook zo”n onder de radar EP inderdaad

1 like

Stel je vraag via deze link;

https://www.zenith-watches.com/int/contact

1 like

Jacobstraps in Spanje, daar komen bijna al mijn banden vandaan, eigenlijk de enige die ik van hem heb die off the shelf is. Rest custom made, ben echt een fan!

1 like

Dank je, eens kijken :slight_smile:

1 like

https://jacobstraps.com/en/58-canvas-sanity

Canvas banden, ook in vrolijke zomerkleuren voor straks….

2 likes

Echt een mooie skeleton. :ok_hand:
Heb al menig filmpje op YouTube bekeken van dit horloge

1 like

Wat een heerlijk recept!!

1 like

Happy met mij 3 Zeniths

Mis de Tricolore wijzerplaat toch wel een beetje
De EP 42 verkocht om een klassieke Cartier te kopen
Insteek is om de AT & 300M volgend jaar te verkopen
Dan moet er een Chronomaster voor terug

15 likes

Vandaag van de kerstman de blauwe OEM-band ontvangen van de Chronomaster Sport. Kwalitatief een erg mooie dikke maar soepele band. De band kleurt mooi mee met de blauwe subdial en lijkt steeds net een andere kleur blauw te zijn. Ook de clasp ziet er top en degelijk uit. Erg blij mee.:blush:

34 likes

Mooie combinatie zo! Prachtig horloge.

1 like

Thanks! :blush:

1 like

Mooie combo zo!

1 like

Vind deze combi zelfs mooier dan de stalen band!

Heb dezelfde vouwsluiting op mijn Tipo CP2. Mooi en werkt prima maar nadeel vind ik de grote afstand die de band moet overbruggen tot de 2 retainers. Je hebt best lange banden nodig om zelfs maar 1 retainer te bereiken. Had op mijn Stratos een vroeger type vlindersluiting met gelijke afstanden, weet niet waarom ze naar dit type overgegaan zijn.

1 like

Ik had eerlijk gezegd ook gedacht dat de vouwsluiting anders zou zijn maar vind hem wel prettig. Ik had deze combi en band ook nog niet in het echt kunnen bekijken maar vond de foto’s die ik op internet zag erg mooi.

Ik heb op mijn Tipo CP2 leren banden die ik custom laat maken dus ik laat de kant met gaatjes iets langer maken…

5 likes

Heel mooi gefeliciteerd.