Zenith only (Deel 2)

25 likes

24 likes

@Peppino Heb je m gekocht?

de tipo!

25 likes

Ligt langs de kant tot vandaag om te beslissen. Ik twijfel nog. Deze of wachten op de sport (wit en staal)

2 likes

Dan is dit het antwoord:

Heb beide gezien gedragen etc.

De original is mooier. In alles: kast en wijzerplaat :grin:

Veel wijsheid deze ochtend!

3 likes

Als je denkt over de Tipo CP2 - ik kan hem aanraden, mijn favoriet van de 6 NA’s dit jaar terwijl ik die ook echt allemaal tof vind!

PS ik zag net dat het niet over de Tipo ging maar hoe dan ook weer een goed moment om de Tipo te pushen :slight_smile:

17 likes

We moeten soms allemaal een stapje terug doen :grin: :+1:

2 likes

Die 5 G Shocks waren ook echt tof in de regenboogkleuren :slight_smile:

1 like

Bam! Daar issie weer :slight_smile: Absoluut mijn favo voor 2021.

Nog een adviesvraag. Mijn ZEP heeft een lelijke kras op de zijkant en onderkant van de rechter lug. Die zie je niet met dragen maar zou ik mogelijk wel weg willen laten halen. Wat is hiervoor een goed adres? Ook Tempus, of doen die alleen Rolex? En wat kost een poets-/polijstbeurtje?

13 likes

Iemand die deze wil verkopen? Contact me.

1 like

Zag je topic al langs komen :face_with_hand_over_mouth:

Ik ben nog te gek met dit horloge :star_struck:

17 likes

Zag hem in het blauw staan, echt een topper, hoop dat die binnen het HF gaat blijven. Ben een enorme fan, als ik hem nog niet had zou ik de kans grijpen!

2 likes

Inderdaad prachtig horloge

Niet zo fotogeniek maar in het echt heel mooe en bijzonder comfortabel. Ook voor de kleinete pols dis laat je niet afschrikken door de diameterr

Heb zelf de aged steel anders wist ik het wel

13 likes

Ja zeker. Ik ben ook enorm fan! Is en blijft een heel mooi horloge. Maar zou zonde zijn als die geen draagtijd krijgt.

De helft van mijn horloges krijgt bijna geen draagtijd, af en toe denk ik verkopen en nog 1 topper erbij maar dan komen ze uit de kluis en dan kan ik het toch niet….misschien in 2022…

2 likes

Ik heb hier zelf van de zomer aan toegegeven en gewoon weggedaan wat ik eigenlijk niet droeg. Een Speedy bijvoorbeeld, hield ik maar in de collectie want dat hoort… Nou weg ermee, hupsakee. Heerlijk, weg dat saaie hok.

Scheelt een boel en maakt budget vrij voor iets wat je wel (weer) leuk vindt.

2 likes

Ga hier vast komend jaar weer over nadenken….heb er 6 die ik veel draag, 2 die ik houd om emotionele redenen en 6 die ik mooi vind maar weinig draag om verschillende redenen. De waarde van die 6 zouden best een leuke NA (van de grote 3) kunnen opleveren….

1 like

Ik kom hier speciaal bekennen, dat ik betoverd ben door Zenith.

Er gaat er komende week eentje komen hoop ik.

Maar welke?

Teveel mooie modellen.

Misschien beginnen met een skeletten? ZEP of Defy Classic? :heart_eyes:

6 likes