Dan maar naar de AD en eentje oppikken. Ik kon zaterdag kiezen uit alle 3 kleuren.
Rijdt jouw ega Scania?
Waar was je?
Ik denk dat je met je ego in de knoop zit.
Mijn eega rijdt een bejaarde cabrio.
Prosper (Brussel)
Deze Defy Carbon is echt buitengewoon. Helaas niet van mij maar wel even mogen proberen. Vooral de carbon bracelet is zeer indrukwekkend. Totaal gewicht van het horloge is 60 gram…
Voelt zoiets nog een beetje degelijk aan? Veel mensen associëren een bepaald gewicht toch wel vaak met bouwkwaliteit. Verder natuurlijk sowieso een heel mooi en bijzonder model.
Juist! Team zwart hier!
Degelijk aanvoelen in de zin van gewicht op de pols is er niet. Maar het voelt wel zeer aangenaam, misschien ook door de temperatuur van het carbon dat zich aanpast aan de omgeving. De titanium ladder bracelet van de Airweight cover girl is trouwens ook super licht. Maar het gevoel bij deze carbon band is heel anders. Het voelt erg onnatuurlijk maar ik denk dat ik er snel aan zou wennen. De prijs voor deze band is haast €9k en maakt het horloge helemaal af (bestaat ook met rubberen band). Ik zou ervoor durven gaan. Op een dag…
Ook niet gek, misschien is donkerblauw nog mooier?
Ik laat hem maar even op staal. Gister wat geklooid met sailcloth maar bandje was te iel en uit proportie
Toevallig zat ik vanmiddag te kijken naar een donkerblauwe sailcloth. Denk dat het wel tof staat
Zal het resultaat morgen even hier posten.
Ja man! Goeie tip van mij
Nu wil ik dat ook (misschien)
Welke is dit?
Watchbandit
Ik vind de sailcloth banden wel altijd (te) stug…
De kleurencombinatie is erg mooi.
Meestal na een dag of twee wel over is mijn ervaring met Watchbandit. Dat blauw lijkt wel heel goed aan te sluiten met met de rechter subdial. Misschien ook maar eens kippen
Gaaf hoor! Krijg er ook wel zin in….