Even een vraagje is dit model ook op staal uitgebracht en wat zou hier bij staan / kunnen qua band ?
Zou nog graag blauw leer willen hebben voor mijn vouwsluiting en iets van een stalen band.
dit is het 45mm model met lugs van 22mm…dank
Mooi Nog niet eerder gezien
Is dit een heren- of een dameshorloge?
Voor heren met een pols die niet de 41mm versie van de Defy Skyline kunnen hebben is dit ideaal, wel prijzig voor het elite uurwerk ipv het 3620 caliber wat in de 41mm zit.
Dankje voor je antwoord Ik zal me eens in gaan lezen. Ik vind hem in elk geval heel mooi.
Vaak in stilte dit topic bekeken, maar nu mag ik ook posten hier.
Nadat ik eerder dichtbij de GMT versie was nu voor de “Basterd” gegaan. Past ook veel beter bij mij. Het verhaal erachter al is ergens in een topic gelezen. En van reacties en verhalen moet je nooit je mening vormen. Om de pols geweldig! Wat een mooie verschijning.
Heerlijke clean en mooi contrast mat zwarte dail met grote witte cijfers en wijzers. En op zwarte croco, helemaal goud. Je hoort het, helemaal blij mee!
Fotootje dan maar.
Mooi, dit is toch die pilot met het omstreden uurwerk?
Klopt.
Zit een TW Steel uurwerk in.
Ok, das jammer. al hoewel ik op deze foto best weinig krassen zie…
Ik vind hem eigenlijk beter dan de bestaande versie. Het is een betere maat, minder een bonk om de pols. Alhoewel de 41mm op papier niet dik is, komt hij fors over. Het Elite uurwerk in deze is ook een prima uurwerk. En hij heeft niet die afleidende zenuwachtige 10sec wijzer die alsmaar blijft malen. Wel vreemd dat ze op hun site twee vrouwenarmen tonen. Er zijn vast veel mannen die beter deze zouden kunnen kiezen dan de 41mm versie. Alhoewel een 38mm in plaats van deze 36 en 41 uiteindelijk het beste zou zijn.
Ik mag toch hopen dat ze niet alleen maar modellen met zwarte coating hebben.