Klopt. De dunne lijkt minder af te buigen maar is eigenlijk niet zo. Zie bovenstaande tekening.
Ik denk dat je het het beste kunt ervaren als je ze allebei een keer side by side hebt.
Mijn persoonlijke voorkeur is de nieuwe kast.
Klopt. De dunne lijkt minder af te buigen maar is eigenlijk niet zo. Zie bovenstaande tekening.
Ik denk dat je het het beste kunt ervaren als je ze allebei een keer side by side hebt.
Mijn persoonlijke voorkeur is de nieuwe kast.
Dat begrijp ik wel. Maar ik vind dat de verschillen opgeblazen worden. Als je ‘m draagt zie je zijkant nauwelijks. Geen reden voor verkoop voor mij.
Ah dat klopt. Zolang je en face kijkt zie je alleen de dial. En die is prachtig. Ook bij de oude Zep.
Maar helaas bij mij gaat het om het geheel.
Paddle rules op alle EP’s de wijzers van de 1969 staan beter bij de A384/5/18, de A386 zou er niet uit zien met die wijzers;
Snel fotootje van mijn erg spontane aankoop van vanochtend. Wellicht maak ik er nog een apart draadje van maar voor nu eerst een plaatje en een bedankje aan @Bauhaus voor de vlotte deal en het leuke gesprek!
Als Chronograaf-verzamelaar na jaren gluren toch overstag gegaan voor dit Powerhouse!
Wat een topper!
Fantastische aanwinst! Hij is wat aan de grote kant voor mij, anders was ik je waarschijnlijk voor geweest. Geniet ervan
Heel gaaf! Voor mij persoonlijk iets te veel overlap met mijn Defy Skeleton in mijn collectie. Anders had ik ook zeker toegeslagen. Prachtige aanwinst!
Prachtige Chrono Sander,
Veel plezier ermee!
En bedankt voor de leuke deal
mooi man , gefeliciteerd !
Prachtige aanwinst Dat is nu zo`n high tech wonder waar je nog jaren plezier van gaat hebben.
Gefeliciteerd! Erg mooi! Geniet ervan…
Ik hoop mij zelf hier later vandaag ook in dit topic te mogen melden
Heel mooi! Gefeliciteerd!
En daar is mijn eerste Zenith. Zo scroll je op vrijdagavond door het blauwe en paar dagen later dit schitterende horloge om de pols
Heel blij mee!!
Thanks @WatchWalker Uiteraard ook voor de prettige overdracht.
Top, staat je goed!
Super mooi, proficiat.
Proficiat.
Gaaf man.
mooie plaat!