Geen idee.via HF gekocht.
Yes!
Leer & rubber hebben eigen endlinks.
Titanium heeft eigen endlinks.
Allemaal los heelduur
Geen idee.via HF gekocht.
Yes!
Leer & rubber hebben eigen endlinks.
Titanium heeft eigen endlinks.
Allemaal los heelduur
Heb hem gehad en ervan genoten. Super prijs/kwaliteit verhouding. Had echter een haat liefde verhouding met de bracelet. Super looks maar geen fijnverstelling. Die had daardoor maar een paar maanden per jaar de goede afstelling en het gedoe met een schakel plaatsen/eruit halen was echt dramatisch. Ging me tegen staan en daarom weer weg gedaan…mis hem nog weleens totdat ik me het aanpassen van de bracelet herinner op bracelet wel het mooist wat mij betreft.
Dezelfde springbars.
Ik wisselde heen en weer metmijn defy skeleton.
Ja, dat wordt 'm dan vermoed ik. Ik zie alleen nu niet veel te koop op TI. Maar ik ga geduld hebben. 1k zou nog acceptabel zijn, maar dan houdt het wel op.
Voor de recente prijsverhoging moest ik via ace al 1.8xx betalen
Dat zijn Rolex prijzen. Ik ga er een op bracelet zoeken. Een leren band erbij is dan leuk, maar geen noodzaak.
Je zult.die vriend moeten teleurstellen vrees ik
Ja, het enige wat mij steeds heeft tegengehouden is dat ik zie dat best wel wat mensen weer afscheid nemen van dat ding. Op papier is het toch megaveel horloge voor je geld. Maar als ik de juiste tegenkom, ga ik het gewoon proberen.
Op de leer/rubber combi band draagt hij superlicht en je hebt de mogelijkheid een extra gat te ponsen mocht dat nodig zijn ! Een Skeleton staat in het blauwe volgens mij.
Heb hem al weer sinds 2020 Deze gaat dus het langst mee in mijn collectie.
Ik had er ook niet op gerekend dat dat heel goedkoop zou zijn, hoewel 800 wel heel fors is. Maar de bracelet is voor mij wel prio 1. Ik wacht lekker af tot de juiste langskomt.
Op leer, en alleen veel te duur
Ja nogal. En niet alleen dat horloge. Ik zie een patroon .
Jouw bedoel ik daar zeker niet mee.
Ik vraag me nu vooral af: hoe heb je deze foto genomen?