Op rubber, want het was warm Zò makkelijk om de band te verwisselen, geniaal systeem. Benieuwd of er al banden zijn van andere fabrikanten.
Dat is niet mis! Die band past heel mooi.
Nieuw in de stickers. Nog niet op maat, tag er nog aan en niet op tijd gezet… maar toch al snel een fotootje! Wat een pracht
Oef……heel gaaf! Gefeliciteerd!
Geweldig is deze
Dank! Het is echt een heel indrukwekkend stuk. Als het wat minder warm wordt mag er eens een leren bandje op, maar voorlopig vind ik die ladder verrassend leuk
Akkoord!
Welkom bij de club, zeer mooie uitvoering. Vergeet niet de sticker op het middengedeelte van de endlinks, die is zo goed als onzichtbaar.
Een A385, mooi!
Mooi! Van harte!
Schitterend Gefeliciteerd Jasper
En dus ook nog deze week geleverd. Lekker hoor!
Lekker, gefeliciteerd Jasper! Wat een tof ding.
Hah die had ik inderdaad nog niet gespot
Dankje! Inderdaad snel geleverd, direct genieten dus
Dank! Heel tof inderdaad! De wijzerplaat is donkerder in het echt dan in de reviews, enkel als de zon erop zit zie je de glimmende bruine tint er fel doorkomen. Echt een prachtige plaat dus
Waanzinnig duo… maar mijn favoriet is wel de manufacture. Die blauwe subdials met die beige band en dan dat rood accent erover
Aan alle kenners: hebben die Revivals een AR coating aan de buitenkant van het bolle saffier? Ik zou zeggen van niet, maar het weerspiegelen valt me heel goed mee, dus ik ben het niet zeker…
Aan de kast moet ik hoe dan ook blijven wennen maar de wijzerplaat is prachtig, gefeliciteerd
Maar nu draag ik deze
Betere keuze