Zenith only (Deel 3)

Dan doe ik graag mee :wink:

1 like

Ziet er zo erg saai uit…

Inderdaad. Lekker laten liggen

1 like

Hier, het tegenovergestelde van saai :grinning_face_with_smiling_eyes:

20 likes

ik doe mee :blush:

17 likes

Op 2 benen kan je nauwelijks staan… :beer:

25 likes

zeker na een paar Karmeliet :wink:

2 likes

Three-of-a-kind :ok_hand:
Zoek de verschillen!

2 likes

Mooi hoor, die A385’s :star_struck:

3 likes

17 likes

Plaatje :star_struck:

1 like

die blauwe plaat knalt er echt uit op de foto, zal irl nog mooier zijn :heart_eyes:

1 like

12 likes

Klopt ja, heeft meerdere gezichten dus blijft verrassen en grade 5 titanium is ook wel lekker op de pols.

1 like

Ik heb mijn oog al een tijdje laten vallen op een Defy Skyline met blauwe plaat. Heeft iemand hier ervaring met direct online kopen bij Zenith? Als ik het goed begrijp krijg je dan extra garantie + je eerste beurt erbij. Klinkt best aantrekkelijk gezien bij de AD niet al teveel mogelijk is volgens mij.

GD uit het buitenland evt wel, maar dat is nog wel drempel voor me… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij Zenith lukt dat prima hoor.

1 like

Hmm wel? Miss maar eens proberen dan, zoveel AD’s zijn er niet.

Ik wil best voor je informeren of 'ie op voorraad is?

1 like

Zeker, gewoon met korting hoor.

1 like

Ik heb de blauwe Defy Skyline 41 grijs gekocht, wel ongedragen, via een GD / Chrono24. Ging prima, maar dat duurde wel even. Levertijd was zo’n 6 weken, maar vooraf ook duidelijk gemaakt. Betaling liep via de Chrono24 escrow dus in principe zonder risico. Aanschafprijs was ook onder list.

De lichtblauwe Skyline 36 heb ik bij Zenith zelf besteld, want boutique edition en daarmee bijzonder lastig verkrijgbaar. Dat betekent ook dat je list betaald, maar de levering was buitengewoon soepel - binnen een dag of 2-3 in huis. Komt ook in Zenith specifieke doos, om je normale horloge doos heen. Maakte een bijzonder goede indruk.

Foto’s:

29 likes