Dat is dan weer niet waarom ik 'm perse zou houden. Even aankijken en anders door
Hij zier er toch wel top uit met die blauwe band. Ik moet hem eens proberen. Lijkt erop dat om de pols hij wat punten laat liggen?
Lastig te zeggen. Het is gewoon best anders tov wat ik al heb wat op zich mooi is… Formaat moest ik wat aan wennen maar na een weekje fulltime dragen is dat wel bijgetrokken. Eigenlijk is het gewoon een tof horloge. Of het 10k (list) tof is is de vraag … Vooral de stalen band is zonde.
Mocht je in de buurt zijn deze week kom dan een bakkie doen, kan je het zelf ervaren.
Welk bandje is dat op je ZEP ?
En die oogt subliem! Niet bitterbalvingerproof alleen
Dat is inderdaad een nadeel. Ben eigenlijk al toe aan mijn derde…
Nou, mooi 1-2tje dan
Gelijk meenemen!
Oh man oh man wat een mooie horloges.
Iemand die de chronomaster original heeft voor om zijn 18cm pols?
Zou jammer zijn om nu te beginnen sparen, en paar jaar later tot de conclusie te komen dat hij te klein is.
Hangt echt af van wat je gewend bent. Als je nu 46mm Breitlings draagt dan ga je hem waarschijnlijk klein vinden, maar ik vind hem voor mijn 17,5cm pols perfect. Denk dat alles tussen de 17cm en 18,5cm qua maat top is.
Dit kun jij echt alleen zelf beoordelen. De zwaar vertekenende foto’s van anderen gaan niet helpen. Gewoon gaan passen zou ik zeggen.