Nou ja zeg, draag toevallig vandaag dezelfde (alleen niet op staal).
Komt bij, ik wist niet dat er nog een zwarte Rainbow Chrono op HF zat!
Nou ja zeg, draag toevallig vandaag dezelfde (alleen niet op staal).
Komt bij, ik wist niet dat er nog een zwarte Rainbow Chrono op HF zat!
Gaaf! Rubber staat hem ook lekker.
Nee je komt ze apart genoeg niet veel tegen!
Mijn ref is; 02.0471.400 die van jou?
Dezelfde maar beginnend met 01 (voor lederen band, 02 voor bracelet model). Voor de volledigheid komt nog een /21 achteraan voor de zwarte plaat, dus 01.0471.400/21
Zijn de zomerbandjes, in de winter op zwart leer:
Toch lijkt er een heel klein verschilletje te zijn. Mijn crownguards lijken hoger te zijn, tot op 3/4 vd kroon. Bij jou komen ze tot de helft lijkt wel (vind ik wel wat mooier staan).
Wellicht heeft Zenith de kast enigszins aangepast?
Wat tof dat rubber op de Rainbow! Ik kan ook eindelijk mijn Rainbow weer ophalen van een grote beurt. Heb er wel zin in! Is bijna 3 maanden weggeweest.
Cool, ben benieuwd naar het resultaat van de kur!
Helaas is mijn nieuwe aanwinst inmiddels retour Zenith
De minute counter van de chrono bleek totaal niet te werken…
Het lange wachten op reparatie(?) van dit nieuwe horloge is begonnen. Die verhalen over kwaliteitscontrole las ik al nooit, nu helemaal niet meer…
Deze moest ik dus gebruiken……
had al wat meegemaakt zo te zien.
Ik heb er maar extra vulmateriaal bij in gedaan en rondom geseald.
Was je horloge 100% nieuw toen je het aanschafte of jong gebruikt?
Wordt een week of 10 wachten vrees ik.
Zou me nog meevallen maar sneller mag natuurlijk! Ik laat me verrassen…
Best wel slecht verhaal eigenlijk. Verwacht wel een gouden Mea Culpa in welke vorm dan ook.
Mijn ervaringen met de Zenith Customer Service zijn goed en ik denk dat dit naar tevredenheid afgehandeld wordt.
Vraagje heren (en dames natuurlijk) , mijn Zenith Defy Extreme Elite kan wel een servicebeurt gebruiken. Is wel de versie ook met power reservemeter- weet iemand een goed adres hier of via HF om dit te laten doen ? Hoor t graag - dank !
Komt met bijhorende wasco-set?
Check de Zenith website, je kan daar een service aanvragen. Kost (soms) ietsje meer maar prijzen zijn nog redelijk te noemen. En dan weet je gelijk dat het gebeurt volgens het boekje.
Ik heb mijn service bij een Nederlandse horlogemaker laten doen. Maar dat beviel niet. Zou volgende keer de service bij Zenith zelf laten doen.
Ok dank - ga dan ook wel even kijken op de Zenith site, maar heb niet zulke goede ervaringen met S&C dus ga daar liever niet meer naar toe …